今日係『家長日』,,聽返埋聽日學就可以放假lu,,>//<但係...聽日...我好驚呀!!!唔想返學呀!!! \ . /"希望會有人陪喇,,我真係諗過唔返學呀!!因為唔返學都得喇,,返埋一日學,,就放假呀!!!
但係......如果唔返既話,,就要等放完假先可以見d同學呀!!!-v-"((有d問題呀..))算數,,問吓cathy先,,^v^希望你會陪我喇,,
講返今日先....冇出街囉,,仲有咩野講呀!!!!(XDXD,,)"今日有兩個人生日呀!!一個係家姐喇,,一個係...你囉,,(陳偉X)
又話今日唔多HAPPY呀,,係唔係呃人嫁,,?!YAYA....^^
今日悶到想嘔呀!!!好彩,,同人玩阿給,,解解悶呀!>//<,,佢真係好新手囉,,((唔知係唔係扮...))- -"
聽日返唔返學好呢,,?!._."希望有人話俾我知喇,,
如果你話俾我既話,,真係我既大恩人呀!!^//^
係就快話俾我知喇,,ICQ︰266164318
MSN:[email protected]
死人x哥呀!!又話add人嫁,,"\ . /都唔係既,,
你又唔申請icq喎.,,搞到俾唔到我既日記餅俾你呀!>o<
-_-"................d字會唔會大得制呀?!,,哈哈哈哈....好好玩呀...((癲左...))
|