今日起身...發覺天氣好得死潮濕呀-口-"...有少少好煩~
跟住翻學...仲煩呀!!!\ . /勁鬼死多霧呀!!咩都睇唔到呀!
翻到課室....我真係傻下傻下嫁@@"竟然想坐翻回位呀!!
我唔知係唔係癲左喇-00-"哈哈....
成堂都好鬼死悶呀!>o<"唉..冇計-.-"係咁當d老師冇到。
當佢地係到發up 風喇。>//<(...衰衰...)
冇喇喇死人鄧敏...又調人位喇。=口="點知....
調左ob係我後面呀!!!- -"唔知開心好定無奈好嚕。
佢調左黎我果度....係呁問我....點解鍾意........(唔講得)"
呢d問題呀!!!=v=...勁鬼煩呀!
好唔明d男仔...點解叫我x哥....叫佢..**西同]]勁唔明白講緊乜。
就係知道第一個字係粗口囉。
but讀下讀下...都幾好聽啵~-v-"..XDXD..]]
聽日DICT,,希望順利喇^^
仲有就係....死人OB係我張X....寫左D野囉。
勁驚俾MISS睇到呀!!=口="唉....
唔打嚕~88~
|