今日冇出街街呀!!!冇出街緊係死人la,,....=.="
天氣 very hot,, 琴日傾電話勁恐怖呢,,諗翻起...都痴線嫁,,>o<
天龍早上 on左icq....佢話打俾佢=口=,,打左之後勁無奈la,,
又唔講野咁!又冇咩野傾喎,,....吾知叫我打俾佢做乜野咁~~~\ . /
算了,,加上我都好悶la....有個人陪下都好呀^v^...果陣時....家人未醒呀!!
傾左幾耐吓既,,....but我地係到傻下傻下咁亂講野la,,
有時佢打佢既game,,我就呆呆咁訓係張床到呢。>//<,,真係悶~~~
next話要打俾人,,話出吾出去喎,,打左俾II同哥斯拉.......=_="
打左之後.....又係冇野講嫁,,>"<唔知乜事咁。
但係我又唔想講野LA,,心情好差呀!!又有少少想訓攪攪豬呀>3<,,ZZZZZzzzZ..
我真係真係好憎傾電話果時,,冇人出聲呀!!!又悶喎.......
係電話...成日講KAI,,.....\(-00-)/....唉....
傾左勁耐,,,冇喇喇YY同速龍打俾我LA,,佢地話去吾去踩單車車,,...第一時間話吾去LA..
心情 VERY UNHAPPY LA,, DWON..!!!T/\T...
之後哥斯拉同天龍cut左線la.....我同II、速龍同YY傾電話LU...^V^
又係得個悶字囉,,@@"真係痴線嫁。
講下講下我一D都冇出過聲呀!!!=0="因為好想訓囉果時......
佢地唔知講乜呀!!差D聽吾到呀!!*V*......
跟住又話唔傾LU.....最後散BAN.....= =+
咁竟過左一日喇,,真係好無聊囉,,,!!!要好好把握每一天先係嫁...!!!._."
我真係冇用喇.....廢物一件~~~~~~
我同你地講呀!!!(( YY AND 天龍))
I"M UNHAPPY 係唔關哥斯拉件事嫁,,!!!\ . /成日都老作d野出黎,,
叫人點信你地呀!!!好難相信呢,,
我係因為私人理由呀,,唔講就唔講嫁la...唔係關你地事就得la..^v^
唔好迫我la...我好驚嫁,,/ . \......
仲有件事吾記得左講呀:::就係死人鄧敏囉,,
叫人整壁報呀!!!真係好憎佢呀!!好心佢la....冇喇喇叫我整做咩即~!
我又唔識整啵~,,JOEY唔幫你整,,唔關我事LA...\ . /
好唔奮氣呀!!!呢幾日真係好黑仔呀!!唔知行咩衰運呀!!!唉...=口=
呸,,大吉利是呀!!!#_#.....明天會更好,,呢句成日聽得到喇,,
BUT都幾有用既...令自己冇咁驚呀^^
今晚一定要趕功LU,,>O<,,
|