yee2111
暱稱: !!﹉★°°,, 青蛙...×|!]*-3-
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
捱 埋聽日就OK啦=3=
      自問襯不...
@w@放學幫miss chan 買...
@" @一天一天工作,,消...
今日好冇奈呀=]

日誌分類
全部 (91)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 91
留言總數: 61
今日人氣: 12
累積人氣: 4243

站內搜尋
RSS Feed

2006 年 4 月 23 日  星期日   晴天


好激氣呀=0=,,就黎癲癲癲癲癲癲喇,,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 分類: 未分類

今日好早就起左身lu>3<,,因為俾人d嘈醒囉~@@....跟住無聊冇野做,,扮吓發夢講野la,,哈
點知d人唔信喎,,又幾醒目吓啵....扮完之後咪起身囉,,=0=....kaka...
電視冇野睇呀~~~悶到嘔la.....>o<,,跟住咪開電腦play囉......

=-="我今日要做尃題la,,仲有一份係::::比賽架,,@@....依家都仲未做晒呀!!
封面畫得勁樣衰呀!!=口=仲有少少空白位吾知畫乜。,,算數.....,,
妖牙,,你地兩條友仔勁q痴線呀!!
你地做梗少野仲係到嘈嘈嘈嘈呀!!!仲好意思呀!!!\ . /
你地果d雖然吾係聽日交即~你地就掛住打機同打波,,一d人性都冇呀!你地大晒咩,,
難為毅姐要做好多野呀!!<<--((聽芬姐講,,))
我地係一組黎架,,你地果d未做住即~梗你地可唔可以幫下我地手架,,!!!!
就正如:::你地係到等食飯先食飯,,如果你係孝順既話,,你地就應該幫阿媽攞野食飯呀!
唔係每樣人地叫你先做架,,你地識唔識得主動幫下手架,,!!!!
連關心一句都冇呀!!!如果上次唔係我提你地,,你地會知要尃題咩?!
會知我地做緊尃題咩呀?
你地兩條友係到理推我讓咁,,你地算乜呀?!
根本你地自己就吾想做呀!同你地講埋呢廢話有乜用呀?!你地正廢柴黎架,,
一d用都冇呀!!
個組長又係既.....一d都唔識分配工作呀!!!=口=,,
你話毅姐今次做好多野呀~~~你明知毅姐做好多野,,
你就應該分少少工作俾其他組員la...令佢唔好咁多野做la,,
你分果d工作一d都唔平均,,對好多組員都勁唔公平囉,,!!
都發瘟架,,我冇話要做封面架啵,,你仲未問過我,,就要我做封面呀~!!!
放左假後,,你冇喇喇打俾我...要我做封面,,?!=0=你係唔係有病呀?!
冇人問過我做唔做封面呀!!仲要係放完假後交呀~>o<,,食屎la...
其實我一直都吾想做封面架,,= =+唉=]
你個組長仲好講呀~話我做得少野呀?!你自己又點呀?!
你以為封面好好做呀?!好易呀?!
俾埋你做囉,,咁多嗲講~
好心你喇,,你根本就唔知做封面有幾辛苦,,就唔好學人扮鬼晒咁呀!

e家就唔好怪人la,,只怪當初冇耐 心咁討論尃題...=]
先會搞到今日既田地呀!!!>o<,,唉=]
好想盡快做完佢呀!!!@@"
e家真係好嬲呀!!發晒癲呀!

同芬姐訴苦完之後,,心情輕鬆左好多呀>3<,,開心左好多呀!!
唔該晒,,>V<.....

聽日翻學lu....^v^,,唔多開心咁囉,,
今晚一定要做晒先得呀!!!!\ . /"







訪客留言 (返回 yee2111 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]








tofumonzter@createblog.com