today家長日呀!!開心又唔開心囉,,因為見左家長之後,,就唔洗翻學la^V^,,
開心死嚕..........我一點幾就去到la.....見到陳安x呀!!!佢地講野勁鬼大聲呀!!
笑聲勁鬼難聽呀!!唔知笑乜鬼野囉.......果時真係好憎呀>o<扮鬼晒野呀!!!
哇.....等左勁耐終於到我嚕...=- =+,,果陣時我仲咬緊香口膠的,,
鄧敏望住我la,,佢好似知道咁呀!!!=3=]"跟住我冇理佢la......佢又冇望我la..
一開頭講成績la...>V<,,緊張起黎la.......haha,,
問左我考第幾名la......鄧敏就話::分左三級既...我就係第一級果個呀^^
都開心既......-0-"XDXD,,,唔係好知~~~
講完成績...講我既操行LA....講左勁耐囉,,
講黎講去:::都係話我唔好成日講野呢D野咋,,洗唔洗講咁耐呀!!
直接講出黎咪OK囉,,=.=成日係到轉彎呀!!唉=],,,唔知發生乜事~
我就成個人係到苦笑望住鄧敏,,當時勁鬼無奈......=口=,,真係白痴呀!
終於講完嚕...:::之後翻HOME休息,,好好休息,
-﹏-過左冇幾耐.......冇喇喇屋企多左一D野呀~
KAKA,,一個睇落好好咪既包包丫.....>3<,,
@@我攞左黎食LA,,哇..食左之後,,好好好好味呀-3-,,
唔知叫咩名呀~@@,,但係我見過OK SHOP 有得買呀!!!!~﹏~
下次去睇下賣幾多錢錢先~,,,,$﹏$
開左COMPUTER 玩呀~冇聊就玩下墨香LA,,=3=}"
見到D人ON左喎...*﹏*係墨香LA
跟住問下D人係WHERE喇 ,,
最後同左{{傻仔**}}一齊玩LA~=3=,,勁好玩啵~,,
我死左勁多次喎.....呢個可以證明我好廢= =v,,
我地組左隊la,,發現升得勁鬼快喎@3@"好好玩........
我最鬼憎d怪係咁追住人呀!!!\ . /",,,不過你佢地果時...個feel勁爽呀~
好爽呀=3=,,"<<--心理有少少問題....hehe....
係墨香識左好多人呀=3="]....我已經有差唔多20幾個朋友la..haha.....
都係組隊,,買野,,比武,,救人,,被救,,等,,,識架,,=33="..
幫人光買蒸餃,,識左兩個朋友呀...兩個都係男仔黎架,,
因為我就黎死嚕...有一個人冇喇喇救左我la......=3=,,感動~
but我最後都有死=-="........haha.....都唔打緊la....^v^
跟住佢同我講:::小心d喇~......我話::明白=3="
佢同我交易la....>3<,,佢俾左d野我呀!!!好開心呀!~~...唔洗錢~
冇喇喇又多左個人走左出黎,,,係佢個fd黎既....又冇喇喇同我講野喎...
=口=..........無奈,,我地3個係到chat........幾開心la......haha...
THE END~
原來哭泣 會這麼睏累
原來苦戀 要很多眼淚
飽經患難時候 我不知可算情侶
但我知 犯的罪
明明清醒 我怎麼要睡
明明開心 為甚麼顧慮
應該玩樂時候 我怎麼克制情緒
沒有膽 怎麼追
還未跟你 發生一些意義
讓這個故事 能成為歷史
遺憾難跟你 有更多的往事
要我永遠去掛念也許更易
甚麼都走不出愛這個字*
如能相依 我當然慶幸
如何開心 從來不去問
風箏慢慢搖曳 有一天總會搖近
但究竟 怎麼等
讓這個故事 能成為歷史
遺憾難跟你 有更多的往事
要我永遠去掛念也許更易
甚麼都走不出愛這個字
|