今日起身果陣時落雨呀!!!=3=]feeling勁正呀!!but冇喇喇冇落雨la...../.\
我以為冇落雨就會好快出太陽la-﹏-"........haha....點知冇出呀~but冇落雨架啵~
so翻學決定唔帶遮遮~~~~~
翻到學校就冇乜野既...只不過好悶咋!!!=[]="......係咁la...冇乜特別的。
上堂有時真係幾開心架,,哈哈.........-3-"
之後.....鄧敏冇喇喇話要調位啊~~~XDXD...我都冇乜所謂既=U=.....
點知調左最尾果行la...d人仲要係同一樣架~鄧敏都痴線呀!!!!=口=.....
but都好既....自己坐單丁位位呀>3<,,,.....好開心呀!!!
發覺原來最衰就係:::::唔識做功課既時候........就問唔到人嚕,,=﹏=...
幾慘下架....~~~~~>V<"
到左放學la.....要去果個補習果個la....開頭勁悶囉,,,
講下講下又幾happy的~~~~=3="阿sir very nice~ i like~~~haha....
補完左之後,,,翻home嚕,,,=v="出面落大雨呀!!!!!自己冇帶遮~~
想叫芬借俾我la..點知走鬼埋~唔見佢啵~
so自己走翻home呀!!!-u-.....搞到自己全身濕晒.......唉=]
個頭最濕囉,,!!!@@".......當時勁白痴.....>!!
--------------行下行下...見到何x迪,,,,佢問我洗唔洗借把遮俾我la=3=
我緊係話要架la..落咁大雨呀!!!!!
佢借完之後,,,佢自己跑翻home呀!!!>v<,,,真係唔好意思呀!!!
最後唔該晒佢呀>o<"........真係好人呀!!
佢把遮好得意得呀!!!有隻狗狗架..>v<,,,,得意得意好得意呀!!!!!=3=]
曾害怕跌到谷底裡 會永不翻身
曾被當作笑話取笑 你卻肯關心
當天很天真 只想找開心
這種小丑 怎能變你愛人
無論我再錯多幾次 你也不灰心
斗膽的跟你比 怎比都不算相襯
一位很討歡心 一位骯髒粗心
今天竟將奢想 成為可能
三生有幸 我似是初生
謝謝你永不放低這個人
(為令你幸福我都可勇敢)
一起相擁共同浮沉 比鈔票更見吸引
千般風光 比不上你一吻*
用我的一生 當小小一盞燈
令到你安枕 貪玩的終會覺悟
無需找尋 新的人
用我的一生 天天坐你附近
令到你安心 天主很寵愛我吧
明天清晨 牽手觀看日出 感一感恩
(如此的人 竟得到你著緊)
其實我過去都很怕 怕接觸婚姻
身邊知己結婚 不安得彷似監禁
花心終於真心 差不多想逼婚
可不可將奢想 成為可能
|