yee2111
暱稱: !!﹉★°°,, 青蛙...×|!]*-3-
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
捱 埋聽日就OK啦=3=
      自問襯不...
@w@放學幫miss chan 買...
@" @一天一天工作,,消...
今日好冇奈呀=]

日誌分類
全部 (91)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 91
留言總數: 61
今日人氣: 17
累積人氣: 4248

站內搜尋
RSS Feed

2006 年 4 月 28 日  星期五   晴天


哈哈,,落大雨,,勁鬼無奈,,嘿嘿,,去左補英文,勁搞野,,呠呠,,調左位... 分類: 未分類

今日起身果陣時落雨呀!!!=3=]feeling勁正呀!!but冇喇喇冇落雨la...../.\

我以為冇落雨就會好快出太陽la-﹏-"........haha....點知冇出呀~but冇落雨架啵~

so翻學決定唔帶遮遮~~~~~

翻到學校就冇乜野既...只不過好悶咋!!!=[]="......係咁la...冇乜特別的。

上堂有時真係幾開心架,,哈哈.........-3-"

之後.....鄧敏冇喇喇話要調位啊~~~XDXD...我都冇乜所謂既=U=.....

點知調左最尾果行la...d人仲要係同一樣架~鄧敏都痴線呀!!!!=口=.....

but都好既....自己坐單丁位位呀>3<,,,.....好開心呀!!!

發覺原來最衰就係:::::唔識做功課既時候........就問唔到人嚕,,=﹏=...

幾慘下架....~~~~~>V<"

到左放學la.....要去果個補習果個la....開頭勁悶囉,,,

講下講下又幾happy的~~~~=3="阿sir very nice~ i like~~~haha....

補完左之後,,,翻home嚕,,,=v="出面落大雨呀!!!!!自己冇帶遮~~

想叫芬借俾我la..點知走鬼埋~唔見佢啵~

so自己走翻home呀!!!-u-.....搞到自己全身濕晒.......唉=]

個頭最濕囉,,!!!@@".......當時勁白痴.....>!!

--------------行下行下...見到何x迪,,,,佢問我洗唔洗借把遮俾我la=3=

我緊係話要架la..落咁大雨呀!!!!!

佢借完之後,,,佢自己跑翻home呀!!!>v<,,,真係唔好意思呀!!!

最後唔該晒佢呀>o<"........真係好人呀!!

佢把遮好得意得呀!!!有隻狗狗架..>v<,,,,得意得意好得意呀!!!!!=3=]

曾害怕跌到谷底裡 會永不翻身
曾被當作笑話取笑 你卻肯關心
當天很天真 只想找開心
這種小丑 怎能變你愛人

無論我再錯多幾次 你也不灰心
斗膽的跟你比 怎比都不算相襯
一位很討歡心 一位骯髒粗心
今天竟將奢想 成為可能

三生有幸 我似是初生
 謝謝你永不放低這個人
 (為令你幸福我都可勇敢)
 一起相擁共同浮沉 比鈔票更見吸引
 千般風光 比不上你一吻*

用我的一生 當小小一盞燈
 令到你安枕 貪玩的終會覺悟
 無需找尋 新的人

 用我的一生 天天坐你附近
 令到你安心 天主很寵愛我吧
 明天清晨 牽手觀看日出 感一感恩
 (如此的人 竟得到你著緊)

其實我過去都很怕 怕接觸婚姻
身邊知己結婚 不安得彷似監禁
花心終於真心 差不多想逼婚
可不可將奢想 成為可能






訪客留言 (返回 yee2111 的日誌)


Jerryli 於 2006-05-02 09:44 AM 發表:
放心!肥邱佢口硬心軟!!
過多一排就冇野!
佢呢D叫週期性發作!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉=〕係就好喇∼=3=
我唔係好信佢囉。
Posted at 2006-05-02 09:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



傻仔 於 2006-04-30 03:38 PM 發表:
我係鍾意比佢做呀∼∼∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝晒.........................
Posted at 2006-05-02 07:29 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



尚仔 於 2006-04-30 11:45 AM 發表:
傻仔迪,我要go你個幫呀,記住要比我做副會長呀,唔好比女孩做la,佢咁低lv,有時間就密我la
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

一一”如果你係想入佢既幫既話,早就入左喇。
雖然我依家咁lv即。但係我都會繼續升架啵。
                        -﹏-haha...
Posted at 2006-05-02 07:31 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



歪麟 於 2006-04-29 06:43 PM 發表:
洗唔洗自大到話自己係天才呀!
扮晒野咁.遲早有日..我會ko你嫁!!  ^^哈哈
 
講笑姐
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=.=吓......。
唔明你講咩喎。
 
Posted at 2006-05-02 07:31 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



傻仔 於 2006-04-29 03:37 PM 發表:
梗係la~~個天才原本坐在你後面~~
一個人坐梗係冇同天才坐咁好架la~~~
我終於明鄧耀講咩三隻小熊啦~~
仲有呀,唔駛唔該~~
呢d係我地男士應有既風度來既~~
唔通見到你成隻落湯雞咁都唔遮埋你咩~~
但係把遮又細~~
同你行得咁埋又好似唔係幾好咁~~
咁咪唯有跑番屋企囉~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

一一”話緊邊個係天才呀?!.....
哈哈。
=﹏=無奈死既。死鄧耀,冇喇喇爆左出黎架!
點都好喇,都係要多謝你既。
Posted at 2006-05-02 07:34 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







tofumonzter@createblog.com