哈哈=]今日放左學之後,,我好開心囉...可以一齊買野la,,=v=
聽日寺旅行la..祝大家::::::::
玩得開開心心...x100000000000000000000000000000=3="
@v@我個組d人好無奈囉......d人係咁亂買野wor... 到左最後,,買唔到零食嚕=="
翻到home都好夜la...=]又落唔到去買wo,,,/口\..oh..my god~
呵呵=]好期待聽日呢~~!!!(好似小學生去旅行...=口=,, 白痴!!!)
哇哇哇...今日周公旦...究竟受"先先" 講左d咩呢@v@???..好想知丫...應該都係肉麻d野la
突然我覺得好凍t!m.....>[]<,, 嘰嘰~~~...嘻=]
嗯....岩岩睇左周公旦留俾mimi既言....第1次睇到佢咁q灰-.-".. 真係可憐囉=)
聽日就冇事嫁la=\/= 笑一笑,, 話咁快冇晒事-w-..這是我不開心時做的@\/@
周公旦..做一做吧-W-...哈哈-_-"...
聽日希望唔好遲到喇@@
係丫..我一定要記得帶野食LA...UM...仲有咩呢--?諗下先.......UM...聽日先算!!
我好開心可以去旅行@V@
希望唔好發生D唔開心既野LA,,
咁難得去旅行,,一定要開心既回憶=3="
阿門。

|