| «‹ February 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | |
|
2007 年 1 月 6 日 星期六  |
| 考試了=] |
分類: 未分類 |
今日好凍呀>W<"",,嘰....=]
我要翻學補MATHS喇,,翻到勁冇聊囉,,
又唔係做野咁...扮晒野-0-""
-.-唔想講補課D野喇,,都冇野講既
MIMI>3<,,我係翻學果陣......
見到強強既[[[LEE 打___]]...
你話好令仔果個-3333-...好認同是也....
原來佢翻學校係幫學校整野嫁,,,
好乖仔呀-﹏-....又斯文喇,,仲有可愛-3-
嘻XDDD____________]]
之後...我,,強,,SHAN,,係度講8掛野喇,,
講果個死人C既野喇=3=!!!
今日打俾MIMI講左=]
勁冇奈就係....佢啊媽...
又冇喇喇唔俾佢傾電話=]
WOW...唔緊要LA -333-""開心*V*
咁行下行下,,, 又見到3條低B-.-,,
其實有個係令仔黎嫁-0-....
不過佢整到自己好低B咁..../口\,,3晒!!!
翻到屋企,, ...食傻=﹏=.,,好餓呢~~~
就黎考試LA...大家溫好書未呀???
今日係屋企執野,,執左勁耐-___-""
成幾粒鍾度LA,,冇時間溫書呀...@.@""
咁留翻聽日溫囉...冇計LA,,
我覺得自己係溫唔切嫁*V*.....
@O@溫得幾多得幾多LA........
大家要加油LA....>O<!!!!
唔好衰俾其他班睇牙,,
係呢幾個月,,
我地個班已經夠樣衰嫁LA!!!
平時果D懶人牙,, 要溫書LA,,
包括我-.-""!!我會盡力的XDDD"
不過依家個腦少左好多記憶體=]
好易唔記得D野呀.../口\"""
提左自己...都唔得牙-.-""唉...
真係好MY 吉....囉!!!!>"<
是否藉口???還是......-__-!
NO...NO...NO...NO..-3-!
><!!不要看得重,,只會傷得更深=]
不想自己受到傷害..............
只有絕望,,沒有希望,,?!-W-....
嗯...................LET ME SEE....
幫大家祈禱:::::::::::::
神牙.....
請你保守我地個班,,,
勤力讀書....讓佢地
唔好俾惡魔控制=]
感謝你=3=!!!!!....
希望今次既考試...
可以如無意外.....,,
得到理想成績^口^""
阿們。
加油喇=V=....
|
|
|
周公旦 於 2007-01-06 10:45 PM 發表:
我今日又係想溫書  ...點知掛住同d fd玩..又係無溫到. 
世上實係太多誘惑喇...  ....點先可以控制自己溫習?? 
|
網主回覆
嗯........... 我 都 冇 溫 書 呀 ,,
一 睇 到 本 野 就唔 想 溫 喇,,
嘻 嘻 =3=.. 我 幫 你 趕 走 心 中 既 魔 鬼 -﹏-!!!
讓 主 走 進 你 心 裡 =] 守 護 你___]]
-.- 點 樣 控 制 自 己 ??..我 次 次 一 有 考 試,,
本 腦 就 壞 壊 地 咁=.=!!!!! 玩 唔 到 online game ,,
又做唔到好多野咁 =_____________=!!!
次次都係咁 ,,... 有少少驚
Posted at 2007-01-07 10:43 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|