yee2111
暱稱: !!﹉★°°,, 青蛙...×|!]*-3-
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« February 2016 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829

最新日誌
捱 埋聽日就OK啦=3=
      自問襯不...
@w@放學幫miss chan 買...
@" @一天一天工作,,消...
今日好冇奈呀=]

日誌分類
全部 (91)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 91
留言總數: 61
今日人氣: 7
累積人氣: 4231

站內搜尋
RSS Feed

2007 年 1 月 6 日  星期六   晴天


考試了=] 分類: 未分類

今日好凍呀>W<"",,嘰....=]

我要翻學補MATHS喇,,翻到勁冇聊囉,,

又唔係做野咁...扮晒野-0-""

-.-唔想講補課D野喇,,都冇野講既

MIMI>3<,,我係翻學果陣......

見到強強既[[[LEE 打___]]...

你話好令仔果個-3333-...好認同是也....

原來佢翻學校係幫學校整野嫁,,,

好乖仔呀-﹏-....又斯文喇,,仲有可愛-3-

嘻XDDD____________]]

之後...我,,強,,SHAN,,係度講8掛野喇,,

講果個死人C既野喇=3=!!!

今日打俾MIMI講左=]

勁冇奈就係....佢啊媽...

又冇喇喇唔俾佢傾電話=]

WOW...唔緊要LA -333-""開心*V*

咁行下行下,,, 又見到3條低B-.-,,

其實有個係令仔黎嫁-0-....

不過佢整到自己好低B咁..../口\,,3晒!!!

翻到屋企,, ...食傻=﹏=.,,好餓呢~~~

就黎考試LA...大家溫好書未呀???

今日係屋企執野,,執左勁耐-___-""

成幾粒鍾度LA,,冇時間溫書呀...@.@""

咁留翻聽日溫囉...冇計LA,,

我覺得自己係溫唔切嫁*V*.....

@O@溫得幾多得幾多LA........

大家要加油LA....>O<!!!!

唔好衰俾其他班睇牙,,

係呢幾個月,,

我地個班已經夠樣衰嫁LA!!!

平時果D懶人牙,, 要溫書LA,,

包括我-.-""!!我會盡力的XDDD"

不過依家個腦少左好多記憶體=]

好易唔記得D野呀.../口\"""

提左自己...都唔得牙-.-""唉...

真係好MY 吉....囉!!!!>"<

是否藉口???還是......-__-!

NO...NO...NO...NO..-3-!

><!!不要看得重,,只會傷得更深=]

不想自己受到傷害..............

只有絕望,,沒有希望,,?!-W-....

嗯...................LET ME SEE....

幫大家祈禱:::::::::::::

神牙.....

請你保守我地個班,,,

勤力讀書....讓佢地

唔好俾惡魔控制=]

感謝你=3=!!!!!....

希望今次既考試...

可以如無意外.....,,

得到理想成績^口^""

阿們。

加油喇=V=....

 






訪客留言 (返回 yee2111 的日誌)


周公旦 於 2007-01-06 10:45 PM 發表:
我今日又係想溫書...點知掛住同d fd玩..又係無溫到.
 
世上實係太多誘惑喇.......點先可以控制自己溫習??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯........... 我 都 冇 溫 書 呀 ,,
 
一 睇 到 本 野 就唔 想 溫 喇,,
 
嘻 嘻 =3=.. 我 幫 你 趕 走 心 中 既 魔 鬼 -﹏-!!!
 
讓 主 走 進 你 心 裡 =] 守 護 你___]]
 
-.- 點 樣 控 制 自 己 ??..我 次 次 一 有 考 試,,
 
本 腦 就 壞 壊 地 咁=.=!!!!! 玩 唔 到 online game ,,
又做唔到好多野咁 =_____________=!!!
次次都係咁 ,,... 有少少驚
 
 
 
Posted at 2007-01-07 10:43 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]








tofumonzter@createblog.com