yee2111
暱稱: !!﹉★°°,, 青蛙...×|!]*-3-
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
捱 埋聽日就OK啦=3=
      自問襯不...
@w@放學幫miss chan 買...
@" @一天一天工作,,消...
今日好冇奈呀=]

日誌分類
全部 (91)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 91
留言總數: 61
今日人氣: 14
累積人氣: 4205

站內搜尋
RSS Feed

2007 年 1 月 7 日  星期日   晴天


日記遲d搞,,考試就到=3= 分類: 未分類

今日搞翻左個日記喇,,...依家唔想用人地果d囉=]

整翻左佢俾你個skin,,好普通的....等我考完試就親自整個@@""

大家係唔係好期待呢-33-???!我對嗎.....@o@""?!

嗯....11號大日子喇________]]考試=.=!!!!

開始倒數緊呀>口<""可惡呀!!!請同學俾心機d去溫書喇,,

d人成日話...溫書果陣,,d時間過得特別慢的XDDD...但係,,

你只要認真去溫既話,,....時間好怏就過左=]""...不信的話,,請你試一試吧~=3=

考試呢....就唔好咁緊張喇,,又唔好太過分心....-﹏-,,!!自然就是好XDDD..

別忘記...當你溫書不成功的時候,,背後有很多支持你的同學@_____@""

就算沒有....還有自己=V=""大家明白嗎...................................?!

睇開D...讓世界更美麗-3-..,, ...嘰嘰嘰........

仲有幾日既時間.....,,可以溫到D咩@0@,,有人問!!?

嗯....讀書係辛苦的XDDD,, ...><!!!!所以...

就算得翻幾日溫....都要盡力咁溫埋落寺,,

到時就問心無愧=]....          >W<,, 

溫書要認真.......有耐性...要堅持,,.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

尋日同CATHY傾電話.....佢好勤力-3-!!!,,溫緊書呢~~佢溫到12點了...

但自己就...走左去訓攪,,到左第2朝早.......好遲先起身喔=0=!!真失敗!!

難道自己真的不可以正正經經地溫書=.=?????!!!

今日又打俾CATHY.....又是在溫書是也-__________________-!!!..

她正在博殺中......我竟打擾她,, 真的不好意思*V*,,...........

她說12點P.M溫到11點P.M,,-口-....很利害喔=]...我可以做到嗎???!!!

現在我還在花時間打日記呢=W=...!!!嘻....加油!

我12點P.M正在食飯呀=口=,,佢就係度溫書,,

.....很強!!!!!強強強強....

大家要努力溫書!!!..開心D去溫!!!...唔好啊媽叫你溫就溫...

冇叫就唔溫牙,!!!!....咁樣做既話........只會大家都唔開心=]......

@__________________________________@....

讓我高歌一曲....................xddd

小 小 苦 楚 等 於 激 厲 =3=......

好,,唱完=]......-v-....多謝各位,,......

@﹏@,,....好喇....要溫書喇,,唔好偷懶呀....!!!!

加油呀!!!!吼~~~~~~~~~~~~~~~~~\口/""""

我地要同敵人打過呀-____________________-!!!!

最後我只想聽到一句::::::::::報告....敵軍已經全軍覆末=v=!

知道冇???!!聽唔聽到??(((( ...YES ..咩滕..)) ,,

好!!!!...依家仲唔去做野=口=!!!!..........

嘻嘻XDDDD....

因為有你.......              我才會這樣癲=]






訪客留言 (返回 yee2111 的日誌)


周公旦 於 2007-01-12 10:38 PM 發表:
代呢個日記既主人通傳一聲..:
 
凡在考試期間..,電腦都會無法上網(好可憐哦~)
 
如有事,請致電"2xxx xxxx "..OR 係尼樹留言..
 
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你呀.....未問過我,,係度玩野-口-......
@________@依家我上到網呀....你吹呀-3-!!!!
                                                                  =\/=.....呵呵,,睇下你點串我丫拿...
>口<我話俾咪米知嫁,,叫佢黎治你=O="""""XDDDDDDD
Posted at 2007-01-17 05:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



珊-.- 於 2007-01-09 12:07 AM 發表:
得閒得濟入左黎-.-
你知我係邊個呀可-0-?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我緊係知你係邊個喇@o@""....你個名咁出名呀-口-,,
你真係好少黎我呢度呀=]
唔係呀..應該你係第1次黎到\口/
"你真係呀....日後多d黎喇,,shan..shan,,=﹏=
Posted at 2007-01-17 05:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yee2111 於 2007-01-07 04:48 PM 發表:
大家咁講多一次:::::::::::::::::加油呀-3-....
 
係呀..kai就是我的本性,,很難改到=.=!!!請原諒我.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

仲有就係........大家留多D言=]
Posted at 2007-01-17 05:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



周公旦 於 2007-01-07 04:43 PM 發表:
...................
 
<芬>實在太勁...小弟甘拜下風
 
一見書就暈..,,有冇得醫
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係你廢的xdddd...
好似冇e嫁-3-,...........!!哈哈...
=_______________________=終於正經咁留言喇咩!!!!
Posted at 2007-01-07 04:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



周公旦 於 2007-01-07 04:36 PM 發表:
HI
 
你好嗎
 
我很好
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-口-,,笑死了........
Posted at 2007-01-07 04:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



鳳 於 2007-01-07 04:36 PM 發表:
你真係好KA!牙-_____-''
大家一齊比心機NA>V<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

上面果條留言仲kai喇=口=,.,....笑死左我喇,,想殺佢
-_____________-俾心機吧~
Posted at 2007-01-07 04:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]








tofumonzter@createblog.com