yee2111
暱稱: !!﹉★°°,, 青蛙...×|!]*-3-
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

最新日誌
捱 埋聽日就OK啦=3=
      自問襯不...
@w@放學幫miss chan 買...
@" @一天一天工作,,消...
今日好冇奈呀=]

日誌分類
全部 (91)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 91
留言總數: 61
今日人氣: 4
累積人氣: 4228

站內搜尋
RSS Feed

2007 年 1 月 18 日  星期四   晴天


今日超冇奈 囉=o=!!!!!頂,, 分類: 未分類

呵呵-w-..今日翻學又係你要等 我喇=\/=.....但係我都算西利呢,,,

我為左趕住出黎,,冇食我最鍾意既早餐la>口<,,我放棄早餐...而為了你-\/-*

你開心嗎@@???.....嘻*終於見到個平頭仔喇-3-....因為我遲到丫ma....

係喇....mimi,,如果我地遲翻既話....可能日日都見到嫁@0@".....嘰..正呀-﹏-!

仲可以見到傻kai的那個喇>//<!!!!...wow...一x2得喇@口@ ,,好唔好即=.=....

但係我唔會咁憎既....應該係唔得嫁-口-.....因為我是mimi心中的人@@""""

今日都幾慘的-\/-*俾人記名喇.......唔緊要la,,第2次la.....

個平頭仔又俾人記名呀=口=,,  哎丫...mimi好唔識做丫......

總之俾個平頭仔寫先喇.........唔係知佢係邊個la-33333-""yo~+

=______________=""第1堂考is...超冇奈..........

有中文俾你睇囉...又有得抄wor,....唉=]

總之我唔背囉.....加上我連抄都唔識抄 呀-口-...頂=]覺得好刻人憎呀/口\ .  ..

點解偏偏要有中文的-_________-""我冇溫wb,,好多野都係wb度-0-!!!

我諗今次合格既...但係唔高分呀@w@""....算la,,一開始都係要求合格嫁la....冇計呀-.-!

phs..都唔識即-u-.......

考埋聽日就放心晒la....今晚reader唔知點溫好la....>"<!!!

尋日......唉=]

因為我一直都係咁....所以....我都唔應該挽留-w-""

死mimi聽日講我知la....哈^口^

 

 

 

 

 

 

 

 






訪客留言 (返回 yee2111 的日誌)


MIMI22536343 於 2007-01-19 02:40 PM 發表:
車..咪又係我叫你著PE3..你先可以同佢咁近-3-
多謝我NA-_____-
IS用中文..不之幾好牙!*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁真係要多謝MIMI囉,,,呵呵呵..*
但係你最後好唔識DO呀\口/!!""...*______]]
今日翻學見到佢...-_________-""好近的..
唔敢望呀-口-,,4條友仔啤住晒,,
仲有就係:::::平頭果個....-________- 企得太遠,,
淨係見到個背影=]
Posted at 2007-01-19 07:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



周公旦 於 2007-01-18 08:22 PM 發表:

IS係中文就正O岩我既心意喇....ぶ(´み`)в ..

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉.....我中文反而唔得囉=口=,,
Posted at 2007-01-18 08:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







tofumonzter@createblog.com