| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| >3< |
made by Joey
好開心joey整呢個比我^^
諗返轉頭.....我,joey,emily識左15年喇~
由細玩到大,諗返起好多往事>>>
哈哈....我諗你地都唔記得la.....
真係好開心我地仲有keep in touch~
仲記得我^^Oh~~仲有avis tim牙!!!
我地仲有寫信ga^^
我會好好珍惜我地ge friendship

|
| 刊登時間︰2005-08-24 01:48 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
wingsze 於 2005-08-25 01:32 AM 發表:
冇我ge
......?!
|
網主回覆
唔係~~~
只不過近排有同佢地keep in touch咋ma^^ Posted at 2005-08-25 05:51 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|