| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| friday |
今日呢都算早起身呢~~11:30a.m^^"
跟住食野,洗衫,焗蛋糕~~同wingsze chat左陣>>>
勁耐冇chat過la同佢!!!
跟住去church~~~
好悶牙今日...冇EBS.........
有other program ma.....
同QQ佢地傾左陣lo~~~~~
之後alan車我返屋企^^thank you^^
p.s. thx joey幫我正個相>3< love u so much ar^^
|
| 刊登時間︰2005-08-27 01:24 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
wingsze 於 2005-08-28 12:46 AM 發表:
哇哇哇..得閒再chat啦!!
|
網主回覆
sure la~~~
chat with u next time la^^ Posted at 2005-08-28 05:44 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|