| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| garage sale |
haha~~~今日8點幾喺門口賣野,生意ok la~~
都幾悶,好彩有部laptop姐^^喺到睇電視劇lo~
跟住3點幾果陣daddy call我話會落雨wor.......
咁我咪收野lo...........=.="
點知都冇落到.........老點ge.........
有d攰,所以訓左陣8點幾起身.......
跟住去T.G.I Friady食飯
好味牙個麵~
之後仲buy左杯ice-cream tim~~係coffee chip味,,,,
不過食得一半...
擺左落冰箱, save for 2morrow lo~~
|
| 刊登時間︰2005-08-28 12:22 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|