l0ve h0use graduati0n dinner`
話咁快就grad din 啦`
之前仲不停係到諗宜晚會點,,點知原來就係咁-[]-
其實之前一路都好期待-[]- 不過愈近就愈覺得好趕-,-
grad din 個一日` 我10點幾起身=) hea 左陣就整頭換衫xp
1點半著住件grad din 衫幫人補習-[]-"
係街到行既感覺好奇怪-,-` 比人望住哂-口-
之後就去左太和個邊
我呀媽朋友間美容院到化妝xp 哈
去完就4點幾同s0wai 去太和火車站搭頭等-v-
一去到間酒店xp 其實講真我覺得幾靚xd
同左好多去-[]- 一開始真係好少人`
影黎影去都係個幾個人xp
之後愈黎愈多人xp 就不斷影相啦xp
之後開始個grad din ` 其實由佢叫我地坐返低個下開始xd
我關心既只係幾時去食野xp
不過出到去睇,,都唔係好多野食xp
其實d 野都幾好食xp 特別係d甜品xd
好快食飽左xp 睇一段比人cut左好多既片-,-
cut 個條友真係好煩-[]-` xd
抽獎我依然都係一份都抽唔中~_~
由細到大都係零抽獎運-...-
10點半清場~_~ 個個係出面係咁影相xp
suck 又係最遲走個一批~_~
愛社既同學`下一次會見到全部人已經係8月4
之後就各散東西
時間真係過得快=)
不過話時話xp 唔該last day 同grad din d 相-,-
可唔可以sd返原圖比我-[]-
|