自從8月4號既2點半之後
其實我都一直好努力咁說服自己
有中六讀已經好好 唔駛一定係cpu 生
人地問起 我都只會答冇事啦-)
但係自己一靜落黎 自己一個既時候.
就會係到諗 其實點解會咁
好多人都同我講 今次我係大失手.
係唔係大失手 其實我真係唔知
我淨係好驚我去左al 又再一次係咁既時候
個陣我真係唔知點去接受.
主 宜個係你既安排 我明白
我會努力咁去說服自己
畢竟都係中六 升到就要努力讀.
諗返起每一次考試之前都會祈禱
其實都真係要覺得感恩.
宜家要擔心既 應該係揀科問題掛-)
同埋 好開心聽到[見到] 好多人都搵到中6
或者搵到書讀-) 真係要加油啦-)
我地一齊加油啦xd 哈哈
|