| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| 2005 年 11 月 17 日 星期四 |
 | |
| 激憎ckk囉/// |
今日好燥囉.....
day1.....
早會....
engx2....
悶.....
有bring...list....
但係就話冇...
擰去呀ma到see.......
and傾........嘢///
geog......
recess....
去咗換3///
pe呀......
唔洗問人借3la>..
係唔係好乖??
pe>.....
跑*.....
9分鐘呀...
累屎la!
跑咗1 0個圈.....
喏喏好合格///
lunch....
係學校食...
之後係chin...
口語...
唔洗我出去talk//
我都話冇咁易抽到我la>...
之後係hist///
last........係math///
諗起math我就火la>..
ckk呀....
係唔係都叫我...
又話我咩又話我e d...
原果佢只係今日針我就冇所謂啫...
日日都係咁....
上佢堂都係咁////
好燥...
又要我答問題....
我又唔識bo...
咪是旦答咗d嘢囉/....
又唔岩///
原來本book有答案,,,,
冇奈...
好燥呀/...
小方呀,,,,,
|
| 刊登時間︰2005-11-17 07:48 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
維 於 2005-11-18 06:37 PM 發表:
|
網主回覆
hello呀>< Posted at 2005-11-18 09:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
hello呀>< Posted at 2005-11-18 09:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Janis 於 2005-11-17 08:18 PM 發表:
|
網主回覆
冇嘢ge? Posted at 2005-11-25 10:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|