| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| 2005 年 11 月 22 日 星期二 |
 | |
| 琴日的!! |
琴日,,,,
都唔係好記得琴日做咗d咩嘢><
琴日係day3...
math...
之後係homeE...
多得呀lin help me bring the eggX2....
THX呀><
煮蛋糕...
唔好食呀><
RECESS..
唔記得去咗邊......
eng la!!...
悶...
hist......
呀lin冇豬....
比肥pang罰企
企咗係我同呀ma ge後...
><”
LUNCH...
唔記得去咗邊...
好似同呀Ma食呀!!//
lunch之後係中文......
教豬....悶咗2堂,,,,--
last係geog!!...
之後番咗屋企la!...
post圖!!
呵呵....人地sd`比我的!!
|
| 刊登時間︰2005-11-22 09:54 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|