| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2005 年 11 月 22 日 星期二 |
 | |
| 11/22” |
呵呵....
今日心情好好....
我果行all people都係著灰麥....
(我琴日是著白麥的!!〕
早會...
換冷3..
今日到f.4 check校服///
呵呵...
上番去...miss yip好快就黎到///
g後係2堂ge eng...
recess...
yan,姐有嘢食呀.....
蛋糕...home e的...
都唔係好好食...〕
but好味過我果個....
呵呵....
chin///
又係教豬...
hist...
lunch la!!//
lunch之後係e一個咁ge epa!..
dict呀...
易呀....
之後係quiz...
又係好易///
呵2///
math...ckk冇番...
激happy...
miss lo叫我地上咗去library...
我同呀ma係到find邊本豬最厚///
無聊...
〔其實係我話先的....我話紅樓夢有1029頁呀....
///////////之後佢就find咗the other book話e本有1690頁呀!!..〕
無奈--//
is!!
放學///
學琴...
送咗個結婚ge persent比miss////
之後回家去!!.......
打完lo..
圖....
!!
|
| 刊登時間︰2005-11-22 10:25 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
蛋” 於 2005-11-23 09:07 PM 發表:
|
網主回覆
OK...
你板覆!! Posted at 2005-11-24 06:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|