| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| 2005 年 11 月 25 日 星期五 |
 | |
| 星期五la! |
今日星期五la//
今晚終於可以訓大覺//
呵呵...
今日係day1//
早會..
換冷3呀..以前果件...
比我估中咗....
今日會check校服..
呵呵...
上番去..
eng X2///
cpc*//
geog...
miss lee冇番..
miss ma//
上咗黎...
我同呀ma係到玩天下太平.......
我輸咗......
recess...
pe..
做掌上壓..
做咗6下呀..
4下pass..
33下full mark..
呀ma做咗38下///
唔記得係唔係呀..
moni小佢一下...〕
boey買我5‘下
moni買我4下...
我做咗6下呀
呵2///
lunch//
有3個飯飯..
飽*///
中文...冇口語//
教豬///
hist....
落去mus room
要坐第一行呀><
不過肥pang冇教豬...
話要做speech day d嘢
math//
比ckk罰我同呀ma企..
coz我地係到玩10.15.20///
比佢啤到///
放學之後.呀
企咗10分鐘都冇就叫我地走la////
呵呵....
跟住就走人la...
圖/....
.......
|
| 刊登時間︰2005-11-25 05:28 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
BoeY” 於 2005-11-25 08:16 PM 發表:
你都無聊既...玩天下太平都輸得既?仲要玩到比ckk罰....都係勁啦你...
|
網主回覆
唔係呀..
我係玩10.15.20
比ckk知道咗........>< Posted at 2005-11-25 09:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ARKKKKK 於 2005-11-25 07:50 PM 發表:
|
網主回覆
冇呀////
多人用diary XP呀///
咪用佢囉*
呵呵.... Posted at 2005-11-25 09:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
MONI 於 2005-11-25 07:45 PM 發表:
我買你5下架!!!!
'BOEY先係4下牙!!!!><
你都要多D去我到牙!!!!
|
網主回覆
是嗎....
做到6下都好勁LA..
ELA做到4下渣><
呵2... Posted at 2005-11-25 09:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|