| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 12 月 1 日 星期四 |
 | |
| 12/////1 |
12月的第1天呀...
我有msn la//
係[email protected]
add我la!!
今日2要好早起身呀..
coz要學琴..
學2個鐘呀..
><”
之後同呀ma行街...
去咗kfc食嘢//
呀yau話我知...
佢都去咗果到食嘢呢..
but佢係係11點果陣..
我就係係1點到..
呵呵..
g後我地行...
我buy咗好多嘢食...
呵呵....
buy咗個髮夾...
要黎夾係本手冊到..
好令呀..
cat黎的..
呀ma都buy咗..
一樣的!!
之後去咗千識....
行多一陣就走la..
番到黎3點到la..
傾咗一陣電話..
chat咗一陣..
make msn呢..
之後就打日記la!
呵呵....
走la//
記得add我呀...
bibi la!
圖..
i love U!!
|
| 刊登時間︰2005-12-01 05:29 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
琪.. 於 2005-12-13 03:36 PM 發表:
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2005-12-31 10:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
豬 於 2005-12-01 08:28 PM 發表:
|
網主回覆
吾吾,,,,
我SEE到你!! Posted at 2006-02-04 02:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|