| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 1 月 3 日 星期二 |
 | |
| 哈 |
今日////
第一日番學///
好HAPPY//
一番到去...
抄功課///
抄唔曬呢///
第一堂係ENG//
悶///
CHIS!!
教豬....
PTH*
口試...考到7號...
RECESS//
MATH2
比CKK收PAPER//
我地是旦比左張佢!
點知係MATHS的/.//
比DOPHIN SEE到///
話比CKK廳//
頂...
咁就比人罰日///
TWO DAYS呀...
我本身都諗住去呀///
點知呀C AND 嬸叫我HELP佢BUY麥//
我咪HELP佢地囉//
就係咁我就冇去LA..//
CKK渣//
我唔驚///
之後//係EPA
IS2呀///悶爆!!
放學LA!!
行左一陣街就番屋企LA//
廳日要彈琴呀..'
>3<|||
|
| 刊登時間︰2006-01-03 06:10 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Janis 於 2006-01-03 09:31 PM 發表:
我都有copy hW. . .
小學都有啦.. . 可況中學 ?!
|
網主回覆
.............卡卡...
咪係囉!!)) Posted at 2006-02-04 02:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
D 於 2006-01-03 06:13 PM 發表:
抄功課??
me2!
果日呀比人SEE到!!
扣分呀><!!
|
網主回覆
卡卡,,,,,,抵呀.,...
你搵人幫你SEE WATER MA!! Posted at 2006-02-04 02:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|