| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| 2006 年 1 月 27 日 星期五 |
 | |
| 狗年LA!!|| |
哈哈,,,,又一年LA.....
又可以逗利是LA!!呵呵呵呵....!!
>33333<||
今年會番大陸逗利是...
不過初4先番.....應該!!
COZ....初一二三.....要係香港逗利是呀MA!!
岩岩....番屋企呢.....今朝出左去玩.....
今晚去行花市呀....
不過係同屋企人去.....!!>333<
不過所謂啦啦....!!
呵呵呵呵呵呵,,,,,,,,希望今年會多D利是LA!!
嘻嘻呵!!咇咇呵!!//
|
| 刊登時間︰2006-01-27 04:30 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
DDDDD 於 2006-01-27 04:44 PM 發表:
,,,,,,,,我部腦終於好番拉
\\\\\\\\\\\\\\淨係記得逗利是呀你
..............................-三-!!
|
網主回覆
卡卡,,,我知LA!!
我SEE到你ON呀,,,,,,,
咩喎....咁新年緊係要逗利是GA LA!!
你一係吾好逗LA!!
真係呀>3333<||| Posted at 2006-02-04 02:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|