歡迎進入儀網站
yeebabay
暱稱: 儀babiii
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
慶祝
9個月啦
8個月
擔心:(
出去outing
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 39
留言總數: 563
今日人氣: 1
累積人氣: 5022
站內搜尋
2010 年 9 月 30 日  星期四   晴天


2個月嚕 分類: 未分類

9月30日我們的2個月

今日我地去左打邊爐慶祝我地2個月,哈哈 好開心呀,但個衰人老公就係咁理部電視多過理我,真係激死我,不過算啦,我都唔係第一日識佢,佢真係好鍾意電視架,佢真係可能鍾意部電視多過鍾意我呀,之後我地由9點食到11點,哈哈   老公比錢  156個大洋  哈哈哈

我地去打邊爐之前仲有做d野既,就係去買倉鼠,我地去左置樂,但條女又好唔想做生意咁wo,之後唸住去第二間啦,點知間野冇做wo,之後我就冇曬心情,其實個陣好想哭架,唔係買唔到想哭,而係d信息冇曬,冇曬同老公同埋全部人既信息,其實d信息好重要架,因為係d信息到有好多重要既回憶,我有咩事都會拎黎回憶下,唔係話放唔低之前既野,而係喱d只係我既特性,同老公第一次sd既信息到一齊既信息我都好好keep住,一下子冇曬,我真係接受唔到,但可能我要接受現實啦,有d野冇左就係冇左,人大左要識唸架啦!算啦,唔唸啦,講番我地個仔女啦,我同老公就一齊拎左番屋企,個傻老驚我辛苦,就話要搭的士,咁就曬左30蚊,番到屋但就緊係第一時間整我個仔女d野啦,整到我同老公都唔想整,真係勁煩,不過為左佢地都值得既,不過係買佢地個陣,我見到一隻好可愛既兔仔,我問番老公先知完來佢想買比我架,其實我真係好想要架,因為我冇左之前個隻,一直都好唔開心,如果可以比我有番佢就好啦!整完佢地d野,之後就出去食野嚕,之後我地都覺自番屋企,今日都唔錯,好開心

2個月快樂

愛你呀







訪客留言 (返回 yeebabay 的日誌)


l0veviki927 於 2010-11-04 12:39 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lingling2009 於 2010-11-02 07:46 PM 發表:
re:
c0mm3nt:)
s0 sweet:p
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KAMyilli 於 2010-11-02 04:47 PM 發表:
cm:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



imkaa 於 2010-11-01 08:51 AM 發表:
cm;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YC52011211 於 2010-10-30 03:20 PM 發表:
傻仔儀;$
3個月快樂;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Hei1995 於 2010-10-30 01:50 AM 發表:
c0mment;d
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



FUNG302 於 2010-10-24 02:02 PM 發表:
sweet
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YC52011211 於 2010-10-21 07:49 AM 發表:
cmcm;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



suzi403 於 2010-10-17 11:08 PM 發表:
re 佢唱我右唔認.仲有好多好多嫁v0v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Suet_Suet520 於 2010-10-06 07:46 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]