| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 2 日 星期五  |
2007-11-02  |
好耐冇打blog啦~
呢幾個星期都有test!
份英文勁難呀
數學又差呀...
我一定要再努力d!
今日assembly請左
eternity girls黎唱歌,
重有一個係唱兒歌ge
d歌都幾好聽呀
|
| 刊登時間:2007-11-04 02:50 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
林可兒 於 2008-01-24 06:42 PM 發表:
Hi!!我係林可兒呀~~好耐無見喇。加油呀!!祝你考試成功~~
|
網主回覆
thx" ^ . ^ Posted at 2008-01-26 08:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
happy new year ^_^ 2008年快樂!
|
網主回覆
you 2~ Posted at 2008-01-26 08:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我地學校請左 周帕豪,oscar,周麗淇,裕美,傳穎,小肥,陳柏宇,應昌佑,鄧穎芝 超好玩 -v-
|
網主回覆
咁多!? 你就好啦 Posted at 2008-01-26 08:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
o..咁正!? Posted at 2008-01-26 08:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|