yeeching0322
暱稱: |!|° [ / 清...* ×╳°
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
2007 年 11 月 2 日  星期五   晴天


2007-11-02 開心

好耐冇打blog啦~

呢幾個星期都有test!

份英文勁難呀

數學又差呀...

我一定要再努力d!

今日assembly請左

eternity girls黎唱歌,

重有一個係唱兒歌ge

d歌都幾好聽呀

刊登時間:2007-11-04 02:50 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 yeeching0322 的日誌)


林可兒 於 2008-01-24 06:42 PM 發表:
Hi!!我係林可兒呀~~好耐無見喇。加油呀!!祝你考試成功~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx" ^ . ^
Posted at 2008-01-26 08:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



vicky0728 於 2007-12-31 08:29 PM 發表:
happy new year ^_^ 2008年快樂!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

you 2~
Posted at 2008-01-26 08:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Stevenman 於 2007-11-24 02:03 PM 發表:
我地學校請左
周帕豪,oscar,周麗淇,裕美,傳穎,小肥,陳柏宇,應昌佑,鄧穎芝
超好玩 -v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁多!? 你就好啦
Posted at 2008-01-26 08:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



vicky0728 於 2007-11-05 02:37 PM 發表:
比多個cm你:> 加油哇!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



vicky0728 於 2007-11-05 02:36 PM 發表:
我份英文易到爆炸-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

o..咁正!?
Posted at 2008-01-26 08:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]