| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| .... |
分類: 未分類 |
今日真系無聊...
又俾人調左位喇..
身邊都系D男仔..
前面果個高到呀..
難以形容.
刀吾知Miss搞咩.
點解會系佢坐我前面= =
算喇..
放學.同珊珊一齊去探萃恩同manman..
佢地好快就走得喇^^
我同菇菇`珊珊`萃恩同kay 5:00先走..
系校巴..
叫萃恩坐過黎.
佢又吾坐.
最後俾佢坐左落黎T_T
好彩佢系第一個站就走.
吾系`我第一個就K.O萃恩(嘿嘿!)
返到屋企超悶LO...
又吾俾人落街喎!(討厭!!)
人地又吾系成日落街喎..
到最後`我都落左去^^
好凍呀....
系樓下坐左一陣就返屋企..
玩電腦^^
聽我最中2既歌
就系↓\^0^/
|
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 25 | »
|