Toby tamXD
×留cmcmcmcmcm,不留者冇事@v@"
yeeling29
暱稱: ToBY TaM
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
自訂欄位(一)
尚無任何內容
最新文章
2009-09-12
2009-08-05
動漫節\@▽@/
踩單車@@
唉=_=
文章分類
全部 (19)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 19
留言總數: 18
今日人氣: 1
累積人氣: 1107
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 8 日  星期三   陰天


去澳門\@v@/ 分類: 未分類

都好似10年冇去澳門@_@

今朝十點幾起身(但係尋日凌晨2點幾先訓教@@")

落去搭車(3c)都等佐幾個字(-.-+)去到總站搵佐一輪先搵到間酒家(唉!)

其實根本唔肚餓-.-但驚佐一陣過海肚餓就唔好啦...

結果@_@...勉強食佐好多野(其實都幾多下)

                                                                    搭船的時刻到了(作嘔的時刻終於來臨

初初搭船,冇咩野發生,但係就係惡夢既開始@o@"

全靠有mp3,如果唔係我已經嘔了

搭佐1個鐘頭, 終於到了(果陣都有d暈陀陀@@")

                                                                                   ~ 到佐澳門~

去大三巴\@▽@/,巧多人,仲見到有d人拍婚紗照,有好多外國人(@_@)                                    

跟住繼續行上去,發現好多人放狗(好cute呀~>v<~)

                                                         跟住懶寫~_~

呀媽佢地去賭場(我唔俾入\[]/!)

唯有同表姐周圍行(真可憐呀我T.T)

                    到佐9點幾先開始走人

搭船又搭一個鐘()

再搭MTR,跟住再轉車,最後搭小巴@@"

番到屋企12點幾~_~"

                                                                                      完

(*P.S唔再連載呀凡流浪記~_~)

 

                                        

 

 






訪客留言 (返回 yeeling29 的日誌)


wendy12344 於 2009-04-08 08:51 AM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]