| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|


| 2006 年 1 月 20 日 星期五 |
 |
 |
| 今日8月20日妢|在意ma.. |
今日1早起伸..差不多到7點我就洛左去等老公仔..等到搭3到..就打俾佢喇..問佢洛得黎未..跟住佢叫我走先..我就去搭車喇..去到天日就叫到黃可欣..跟住我就叫佢一齊去搭的土喇..我地等左好耐都冇..跟住就走去天恆到搭的喇..咁岩就見到老公仔喇..跟住我就叫佢一齊搭喇..我地就去左天恆到等等的土喇..等到搭8.40到就有土喇..我地搭車果陣一直都冇講果野..跟住我望下老公仔佢喇..見到佢好似唔開心咁既..跟住到左學校喇...冇幾耐就x試喇..x完之後就放學喇..放左學之後黃可欣就同我話佢叫你自己番屋k先wo..我聽到好無奈lo...跟住就同珊怡.牙欣.寶儀.牙琪.黃可欣出元朗食野喇..搭車果陣見到老公仔同埋佢dfd係到行緊出元朗喇.見到好無奈lo...我地就去食野野喇..食完之後就去影相相喇..影完之後就去左牙欣屋k..去到牙欣屋k玩左陣..就打俾老公仔打左好多次佢都係關機..好唔開心牙..跟住就去睇av喇..睇到3點幾到我同珊怡就走喇..番左屋k.番到屋k打俾老公仔..跟住佢就話陣間搵你..我就係到等佢電話喇..佢直到7點幾都冇打黎..直到差不多8點幾就係msn同我講sor..就箅佢同我講左會點牙..我都會唔開心嫁....我正係只想佢多d打俾我炸!!
|
| 刊登時間︰2006-01-21 07:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 36 | »
|