|
|
2010 年 6 月 24 日 星期四  |
| 考完試啦-v- |
分類: 未分類 |
今日朝早熱到痴線;'
番到去同左彭盈一齊.v.
身上無書..
只好用紙黎pu涼-3-
唔夠爽
好想涼冷氣=v=
打鍾即卡跑上去開冷氣>v<
呵..
等左勁耐先等到丫sir黎;
到我考試啦0.0
驚死-__-
扣左好多分/3\
唉..
算啦;
自己一個做啵
無可能唔驚=.=
完左考試仲要對通識-v-
w0w~~~
好彩
岩岩合格-3-
30..
哇卡卡
嚇死我咩-333-
幾驚肥佬=3=
不過好多人都比丫sir鬧=,=
真慘..
|
|
|
吓 你地個班考得好差咩 我地都冇比翁sir鬧-__-"
|
網主回覆
有大部分人都考得幾勁..
不過翁sir只係鬧國徽果到姐.. Posted at 2010-06-25 09:33 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|