siuhei:$
喂入黎留番個cm好啵:(!
fb:$
B Hei Siu

建立你的 Facebook 電子名片
yeeman324
暱稱: SIUHEI:$
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
最新文章
- ★2011-3-3...
- ★2011-324...
原來今日係我舊曆既生...
- ★2011-3-1...
- ★2011-3-1...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2010 年 12 月 22 日  星期三   晴天


- ★2010-12-22 分類: ❤永光-3-

超唔舒服咯今日:(

day1~last day

聽日就聯歡啦^^期待:D

-數學;

派卷- -1分><
-is;

小測..合格掛應該-,-
-中文x2;

全班背詩背到笑哂口haha:)
之後去影班相^_^
miss tsui好靚leung sir好型!
-英文x2;

發哥教我作文:$
-lunchtime;

教tingandying作文:)
-上mpa;

超悶;又講禁毒-_-
我都唔會食嫁啦= =

-放學;

比miss鄭收電話咯/_\
超唔開心..喊左出黎..
多謝你地安慰我:)
番緊去屋企;點解要比我見到你/3\
搞到我又喊..
我走你又跟住我..
番到去打番比你講番件事;
你又狂卡我線...
好彩你最後都有聽><
多謝你(k)
老豆又鬧..唉,點解唔聽下我講..
-`謝謝各位關心我(k)






訪客留言 (返回 yeeman324 的日誌)


BLUE_v_ 於 2010-12-22 09:26 PM 發表:
cm,,be happy babii .__.;;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝關心..
Posted at 2010-12-22 09:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



StARjAll 於 2010-12-22 09:00 PM 發表:
C0MMENT.
再BE HAPI :p
 
0h 我地聽汨放假了yeah a3a
                          By;星湦:p
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝關心...
你就好;
我要番埋聽日:(
Posted at 2010-12-22 09:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cheuk_babiii 於 2010-12-22 08:54 PM 發表:
唔好吾開心拉
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝關心..
Posted at 2010-12-22 08:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]