siuhei:$
喂入黎留番個cm好啵:(!
fb:$
B Hei Siu

建立你的 Facebook 電子名片
yeeman324
暱稱: SIUHEI:$
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
最新文章
- ★2011-3-3...
- ★2011-324...
原來今日係我舊曆既生...
- ★2011-3-1...
- ★2011-3-1...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2011 年 3 月 7 日  星期一   晴天


- ★2011-3-7好心無好報-.- 分類: ❤永光-3-

今日好唔開心咯:(

早讀*無英文書-_-拎人果本:$
數學*無比人記名*v*我好乖也^^
中文*misswong無番:)但係要默書同背詩-.-無咩分別:@
小息*食野^v^
地理:(:(:(
搞左個大誤會出黎-_-唔係我55..
爆唔開心/_\一句都唔比我解釋就叫我落15號房..
仲要連對唔住都唔講咯:@
中史*無上!係下面發毛v_v
小息*無左!係下面喊v_v
isx2*多謝某d人安慰番我^_^開心死:D
音樂*無聊!聽埋d我唔鍾意聽既歌=.=
英文*老師問書..我識答^^
放學*妖;你上年話我無比生日卡你!今年比你,又比左咁多人寫;你仲咁多野講做乜?
bananasister:(去左邊?搵哂成間學校都唔見你咯!
5:??撞到yeeman:$
6:??番到屋企!
-`我愛你:$:$






訪客留言 (返回 yeeman324 的日誌)


StARjAll 於 2011-03-07 08:09 PM 發表:
點解你地school好似咁多lesson上= =?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係咩?唔覺!
Posted at 2011-03-07 09:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]