最近無咩特別野,因為我入左camp...但入camp前一日,
無啦啦比庬個fd嘅呀哥同我表白....(無奈中)
我都唔知點答佢好...
之後我入左camp之後我同d 童軍fd講,之後佢地教左 我一個辦法,
但佢要一個男仔/女仔幫一幫我.....(有誰幫我呀???)
不過都係有小小驚,因為唔想破壞朋友關係.....= =""
點好呀~~我唔敢呀!!!!(怕怕中)
之後,呀珊作《羽翼天使02》= ='''
我試下啦~~...