墮天使之回憶
今年...請大家多多指教~~
yeesuki320
暱稱: 墮天使 
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-05-09
2008-05-04
2008-04-10
2008-04-10
2008-03-27
文章分類
全部 (50)
朋友 (1)
感覺 (2)
未分類 (47)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 16
今日人氣: 2
累積人氣: 1514
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 6 日  星期四   晴天


2008-03-06 分類: 未分類

今日要領袖生當值到我個隊,所以要早返。(要8:05到)

點知見到小倫子好似好嬲......

上到課室,問佢做咩,佢唔講...(令我有小小火....係fd嘅話就講比我知啦)

呀好無返。(p .s)呀好,你有無事嗎?!

小息後,就係普腦啦!!!但係好悶,要做網業= =—>唔識做....

呀斯做完之後,叫肥迪幫佢儲存...

點知童軍黃關左全部人嘅機,呀斯就未儲存好.....(好慘)

綜科堂,呀斯個傻妹為左d野喊...<—開心嘅野(感動到)^o^

綜科都無咩野做!!!狂做作業...Miss話下堂講小測嘅野。= =唔想小測...(鳴....)

最後基商堂,悶到死...又唔可以訓同講野.....(想訓zzz)

放學後,去社會服務團,點知Al無啦啦走黎找我,一見到佢就知係唔好啦!!!

佢一見到我,佢就罵我.....話我做咩係籃球比賽唔提佢拎水比D比賽嘅同學....(呆)

哇!!!又關我咩事呀~~係你要開會,自己唔記得,無啦啦罵我....勁想打爆佢!!!!

罵到我勁想喊!!!....><....之後呀珊、呀斯同呀然安慰我.....

但係我都勁火呀!!!!之後我上左去304,同鄒宝講,佢都覺得Al好賤....

講d  fd傾左Al  d衰野之後,心情好返好多^^thx~~

之後,去左睇籃球比賽(C班對A班),C班win ^^

睇完之後,同呀珊去左食批and撻^^好味~~






訪客留言 (返回 yeesuki320 的日誌)