,,]]依婷日記哇...*!!








2006 年 7 月 18 日 星期二
![]()
7月18*
今日....."8點起床了...之後樓上d人黎左我屋企*之後牙媽,,
我同埋佢搭車去左東薈城*百佳行..-0-"十分無聊.."行完,,回家*買野食丫*.."
咁岩見到巧巧,,所以牙媽叫我同牙B去巧巧屋企玩*佢買完丫搵我*過左陣*
佢上左黎*就返屋企,,走之前同巧巧講88..."可惜佢唔理我..-3-"回到家*食野,,
玩電腦吧*十分悶..."冇野做...又眼ZZ..."喺電腦桌到ZZZ左..-0-"之後醒左*
去左坐,,睇電視....又ZZ左..-0-"比牙媽嘈醒左*叫我入房ZZZ..-0-"煩,,冇理佢.."
照ZZZ...-3-"又煩.."又醒左..之後牙爸返左黎,,"冇再ZZZ了..-\/-玩電腦,,同牙歡傾計*
傾左陣,,之後同羅河傾..-3-"玩巴士牙叔..-3-"搞笑""之後*佢*上左...不過我冇ADD
佢....過左陣*佢ADD我,,同我講**我地連朋友都唔好做喇**就OFF左...之後我.....
之後爆唔開心丫..."唉.."我真係唔想再係咁了*..D FD一個一個咁走.."
一係就D感情淡左.."我只係想同你地一齊玩,,唔想再冇FD做.."><
***************************************************************
親愛的別走!!!><
我最驚你同我講D野...今日你終於同左我講了..."
可能你E家封鎖左我了..."不過...唉...算啦..
希望有一天..你可以原諒我...但...會有這一日嗎?"
不想要走的是我想珍惜的人!!!!....
朋友可以不再離開我嗎?...失去朋友的感受真的不好受!!!*...
打完了**2006-07-18 08:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
![]()
![]()
2006 年 7 月 17 日 星期一
![]()
7月17*
今日6點個鬧鐘叫醒左我,,之後...再zz過..-3-"
醒返,,8:07......"""死!!**即刻刷牙洗面*換33333走人**
因為今日要去基協,,燒野食丫**搭車,,打比牙琳..""
同佢講..我又遲到了...><"去到黃大仙....足足遲了半個鍾..-0-"
對不起哇!!><"""我都唔想的....星期3一定唔會再遲丫!!>\/<""
去到基協,,坐左陣*玩上左4樓**..-3-"悶..丫*仲未燒得丫!"
過左陣*打比志強哥哇*講左陣,,佢話要食飯飯*咁就收左線***
之後......悶**!燒得了丫*****可惜..次次燒...都係未熟..-3-"
跟住唔想燒""喺到玩..""又上左4樓*悶.."冇野好做*又打了給志強哥*
問他出唔出黎玩,,*佢話唔得閒...*咁就算了***之後同牙琳,,牙媛*玩層層疊*
哈**牙琳成日輸...-0-"十分搞笑丫*之後玩到5點幾走人*去左黃大仙中心行,,*
之後搭車**搭車果陣同小志強哥哥丫sd"信"息,,哈**happy!!"
返到屋企*上msn,,志強哥冇上..."問佢做咩唔上啦..之後佢話10之後先上得*
咁我話我等佢啦..-0-"跟住22:03佢真係上左*哈***開心開心""
咁就同佢傾計啦丫***Very Happy!!"-3-
***************************************************************
快D到20號吧**仲有3日咋!!>3<"
_______________________________________________________________
星期3同牙琳&牙媛去MK,,行街街**!!期待丫>\/<"
打完了**2006-07-17 11:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
![]()
![]()
2006 年 7 月 15 日 星期六
![]()
7月15*
今日8點幾醒左*落街食野**食完回家*
玩電腦**玩左陣,,冇野做**去左牙媽間房zzz同牙b*
醒左*牙爸返左工***牙媽買左M記返屋企**叫我食**
食完落街搵佢*佢同隔離屋既人去公園搵細佬**
落到公園,,玩左陣*就去左商場行左陣**行完回家吧***
玩電腦,,**牙仔上左*同我講左D野**雖然係有小小唔開心..*
但希望"他"讀果D,,會讀好D啦**加油牙!!"[下年見唔到他了..?"!-0-"]
之後落街借碟**借唐老鴨..-3-"呵""好可愛呢!!>33<"睇完*見到*佢*
上左MSN,,ADD佢,,*可惜...佢冇理過我..."唉..."為什麼..?"!
唔通我地真係唔可以做返FD..?"!你真係唔可以原諒我嗎...??"><
過左陣,,*佢*就OFF左....牙歡幫我整左個xanga**THX~!!>\/<"
之後食飯,,沖涼,,ZZZZZZZZ了!!**
***************************************************************
唉...唔通我真係咁討你厭..?"如果係既..."咁我唔再煩你.."
我地仲有一年見,,唔通你想日日*面阻阻*嗎..?"
我真係好想同你做返FD,,*只希望同你,,好似之前咁,,*
日日開開心心**你明嗎...?"/~\
如果你係唔鍾意既...咁我唔會再同你講野..唔會再ADD你...!!"><
其實..我咁做...都係唔想你更加憎我姐...唉!!"
打完了**2006-07-16 12:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
![]()
![]()
2006 年 7 月 14 日 星期五
![]()
7月14*
今日5點起身,,整好晒d野*6點走人*
返到學校7點2..."勁悶..*!!之後入禮堂*聽校長講野,,
講鬼咁耐..-3-"好眼zzz..."終於可以上課室******
miss派d野比我地,,,最後先派成績表***牙哥丫*升到中三***!!>3<"
哈**好開心牙>\/<"放學同牙琳,,牙媛去左黃大仙*行到個公園,,玩左陣*
之後見到中一3個男仔...-0-"無奈...-3-"之後去左圖書館坐左陣*
就去大眾!!!之後行左陣*去返果個公園***又坐左陣***之後走人*
返屋企***返到去又整緊屋企,,搞到冇得玩電腦***整左個杯面食*食完*冇野好做*
去左牙媽間房zzzzzzz***醒左*發現銀包d錢冇晒*....-3-"比牙b拎晒出黎玩.."
最後都搵得返***之後同牙媽,,牙b,,去左細佬屋企**牙媽同細佬牙媽傾左陣*
就同佢地落街買野**買完返屋企**終於可以玩電腦了*同牙歡,,志強哥傾msn**
志強哥勁搞笑..-3-"""傾左陣就沖涼**沖完再玩,,*跟住睇電視***睇完又玩,,,,,,**
之後11點半志強哥就off左****過左陣*同輝哥傾電話***傾左陣,,就收左線了**
咁就一日!!**
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
公喜牙哥丫*升到中三>333<"
我地齊齊努力丫!!**>\/<"
打完了**2006-07-15 01:31 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
![]()
![]()
2006 年 7 月 12 日 星期三
![]()
7月12***
唉....琴晚牙b同巧巧佢地玩*喺牙媽間房玩**跳黎跳去*
之後喺張床到跌左落地下,,*牙b個頭流血.."
跟住牙爸打999,,call十字車**d人黎左,,幫牙b包紮,,牙b係咁喊...">/\<
之後包完*佢地就去左e院...勁擔心,,zzz唔著...
之後2點幾先zzz*到5點就起身..-0-"之後整好晒d野,,就走人*
7點2返到學校..-3-"得好小人,,勁悶*
等到8點,,企操埸*牙sir講完野*就開始玩*籃球比賽*
我冇去打..-0-"同左欣姐去206*哈*見到牙仔丫*
同佢玩左陣*就同欣姐周圍行,,冇野做*行左陣,,悶悶悶**
返去搵牙仔*又玩左陣*走左,,去睇碟**好悶.....!!"
睇左陣,,就走人*去4號梯*見到牙哥丫*哈!!"佢好搞笑..-\/-"
之後佢就走左**我同欣姐坐左喺4梯傾計**!!"傾左陣,,*就話要入禮堂睇音樂劇*
都幾搞笑..-0-"仲重要係見到牙"新哥"..-0-"真係爆靚女...=\/="[嘔]"
睇完,,放學同左欣姐去MK行左陣*之後搭車去荃灣**搵牙媽*
見到佢,,問佢牙B點啦,,佢話冇咩野*話牙B本來要連針*但係牙媽唔想*
因為怕牙B好痛,,所以話等個傷口慢慢好*希望牙B快D好返啦***
**********************************************************************
你和我始終也像陌生人....算吧....*我明白你早已把我忘記,,!!"
就算盲都可看到 他跟你極好 我怎可比你好--]]*會別離總會別離!!..要是還不死心 心還是會死
_____________________________________________________
一有事總企你那裡 不會退**,,!我們註定成密友 都鬥咀,,嬲過但很快會過去--]]只信任朋友吧!!!親厚度竟勝過愛侶 怎會退?!打完了**2006-07-12 08:57 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
![]()
![]()
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | »
yeeting2006
暱稱: E婷**(*\/*)
性別: 女
國家: 香港MORE...
好友名單
最新日誌
• 1月2 • 11月28* • 11月23-24* • 11月22* • 11月21*
我的連結
• 羅河日記* • [[欣"" ]]老公丫日... • 牙琳日記** • 彤日記* • 我的xanga** • 哥拉日記** • 菠蘿日記** • 琪日記** • 儀日記* • 澄日記** • 輝哥日記**
訪客留言 最近三個月尚無任何留言
個人資料 自己都管不了自己
太多錯誤經已因你起
我都知 再找你
連幸福都要放棄
其實你有多好 到別處碰不到
至令我重返這條路
臨近晚節不保 卻行到這一步
難道天空海闊再無芳草
願我可以學會放低你
就讓我重頭來過物色新知已
望著你的臉如山水一般優美
要走的我 總企在原地________]]
搜 尋