呢排好黑
感冒岩岩好返
就喉嚨痛,失左聲
今日喉嚨好返
就扭親隻腳
話時話啦
今日真係好黑
朝頭早起身堪親隻左腳指公
maths堂咁岩俾manning部calter揼中左腳
History堂明明係我唔小心踩到manning(又係左腳T^T)
但係我仲傷過......(閱讀全文)
今日去左睇《爆粗》
睇到我O曬咀
莫名其妙就結束左
不過都有D好笑既地方既
但係冇廣告講得咁好笑
事實教訓我地:
千祈唔好信廣告
also
好少戲院有得睇呢套戲
事實亦都教訓我地:
千祈唔好去睇D冇麥戲院播既......(閱讀全文)
套用polly既説話
除左熱仲係熱
除左無奈都係無奈
套用豬兜既説話
嗰度又熱又曬又多蟲
唔駛一個鐘就行曬
好無......(閱讀全文)
尋晚突然發現
倉鼠媽媽死左
好可憐牙D BB
爸爸既抑鬱症好唔返啦
聽日Picnic做咩好呢?
一定好悶...
都唔知去嚟做麥
不如唔好去
不過有一日假放都唔錯
感冒好返
但係喉嚨發炎
失左聲兩日啦
我牙媽乘機鬧我
我又駁唔到嘴
好慘牙!!!
仲有,想講野又講唔到
好辛苦
希望快D好返!!!