天日就要番學喇!
好擔心考卷D分數丫!
好怕升唔到班呀!!
又要去暑期溫習班.........唉唉
希望『雪碧』、『熹哥』同我一齊升到班啦
今日,落到大廈門口就落大雨了。
之後,我同牙周冇拿雨傘(佢有不過冇拿)
我地淋著大雨地跑番去學校...點知D雨『越落越大』
一踏進校門,行左一陣...突然,一望前面就見到「肥婆」個頭。
我好似仲聽到隻字『哇』(可能),我同周差唔多全部都濕曬。
我覺得淋住雨番學好舒服牙!!成身濕曬......好Relax啊!