| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 25 日 星期三  |
2007-07-25  |
分類: 未分類 |
近排大家有冇去書展呀???我好開心呀!!因為我買咗【哈利波特7~致命的聖靈】英文書,
雖然我要睇嘅時候要攞勁厚嘅字典出嚟(因為呢...我d英文好差,要續個續個查...= =)
so...就係咁咁咁咁囉!!我諗這本野都可能睇成兩個月.....=_=
冇咩...我唔打日誌係因為,keke^﹏^我經常玩跑online....^^係極之沉迷。
你地都應該有玩過??唔知會唔會見倒你地呢??????希望la,不過我剛剛開始,只得3級....
(唔好諗嗰d嘢呀!!-o-)應該都有好多人勁過我
唔打住lu,我又上去玩la...88!!
|
| 發表時間:2007-07-25 10:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 22 | »
|