Go 左一星期了理.......好ON9
有時無野做.......NIGHT就好忙......
個的野只不過EASY.........企係到.....
又唔係工.....
上星期一......至六....做的野差唔多
返去HEA.....多D無人理=.="
我E+都好想唔反....=/=??
又去MK** 新冖之城到...打下機::'''