| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 25 日 星期日  |
聖 誕 快 樂~~~~  |
分類: 未分類 |
Merry Xmas 聖 誕 快 樂
_*____*______★_________________*___
______*______^^_______________*________
______*_____^^^^_____________*______
___________^★^*^____*_______*______*__
__________^^*^^★^ __*______________
*__*_____^★^^^*^^^ __*________________
_______ *^^^^*^^^^*^ __________*____
__*____^^^^*^^^^^*^^^ __*_________*____
______^*^^^^^^^^*^^^*^ _____*______*
_*___^^^^★^^*^^^★^^*^________________
___*^★^*^^^^^^^*^^^^^* _______*____
___^^^^*^^^^^^*^^☆^*^^^^ ____*___*____
__★^^*^^^^★^^^^*^^^^☆^^ _________
_^*^^☆^^*^^^^*^^^^★^^*^^^____________
____*_______||||_________*____*_____
____________||||_______________________
|
|
|
晶 於 2005-12-17 06:00 PM 發表:
聖誕一齊出去打邊爐好唔好??.....
呀LOK你都出黎a,,唔好好似唔關你事咁a!!!XDDD!!講笑姐....

|
網主回覆
我地幾時出呀!!! Posted at 2005-12-17 08:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
LOK] 於 2005-12-16 11:55 PM 發表:
終於考完試了,,,''''
聖誕玩得開心D喇>V<
|
網主回覆
係呀~~~~
最衰要做功課la!!! Posted at 2005-12-17 12:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|