金日,,返學果陣,比人叫拽3呀,,,拽左可7呀,,So蚊返出黎..坐係椅囝度得大PATPAT返黎..大PATPAT返黎之後.,,,我就同油漁話出動..跟住佢好似有D嬲喔..SO冇弄佢LU**====================================================================================上去果陣又比仆X超屈LO,,,係佢攪我名文文先,,佢仲惡人先告狀,,= "=女人黎左之後,,又係度FUC?我..又叫我企係後邊...LAST都冇企,,xD"噢~~~你不是女人黎DE嗎...?!奇怪,,你仲會幫男仔,,,唔似你WO Wakaka********===========================================================================放學果陣子...我嬲左大PATPAT,,聽日要比返SWEETS比佢,,,
|