我每次愛一個人...和佢必定是冇可能的!但係我又很愛佢又恨佢...每次我說要放棄這一段愛!我講到但做不到...我越是想不愛佢就對佢的愛越來越深!訐多人問我!!你為什麼這麼傻?明知道我就算愛佢,佢又冇乜可能會愛上我..但我又這樣地深愛著佢..就是忘記不到...我嘗試去愛第二個人...但是在我的腦海中還有這一個人的背影...好像佢牢牢地印在我的身體永遠不退色...現在我仲應唔應該愛佢地兩個其中一個........(閱讀全文)
:__`ˇ▉||.堅硬的外殼-柔軟的內心-×___悲觀的巨蟹座"`';.,!!|';].\*◆`愛得起-放不低..`[]+原諒我是*`巨蟹座●!`,,]\**你與我根本沒有共同的話題!所以我選擇了放棄:因為你根本不值得我去愛,所以我選擇了不去愛...~ | 雖然你總是在為遊戲付出了真心,卻又總受到委屈。如果你不想再遊戲,不論和是我都會在這裡等你。也許我說不出承......(閱讀全文)
文景右你居然話我霖盧子軒仲要傳到全校都知...你老闆呀- -"
咁日文言文班...大家應該坐返上次個位嫁麻...點知有人調左囉...勁煩...所以我同霞姐坐左第一個!仲要係教師枱前面果兩個喎...我勁驚囉..我驚自己唔識答又比唯sir叫我答!!點知...有條問題個個都唔中...我個腦突然諗到!即刻舉手(你知唔知我舉手呢個手係要幾大勇氣= ="因為係我第 一次舉手=口=)!!我下次都坐返個個位...呢個文言文班好刺激又驚...
http://hk.myblog.yahoo.com/lamlam681324 = yAh00 bl0g
http://blog.qooza.hk/yeunglam0721 = Q00zA bl0g