❤揚⅓☠
yeunglying
暱稱: ☠♥揚™❤
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2008-09-26
2008-07-29
2008-07-28
吾知幾多問
2008-07-27
文章分類
全部 (102)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 102
留言總數: 324
今日人氣: 5
累積人氣: 16523
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 2 日  星期三   晴天


打波....攰死!!! 不安 分類: 未分類

呢排成日都要練波....真係攰死人....

 

星期日又去左比賽...隻腳痛到依家!!...

 

呢排同佢玩多左...成日都走去搵佢...

 

又傾電話....呵呵"...

 

今個星期六要打學界啦...

 

係時候要加油啦....吾好好似上次咁...

 

咁次一定要win!!!






訪客留言 (返回 yeunglying 的日誌)


WDILY 於 2008-04-04 02:11 PM 發表:
+油啦你!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有你既支持...一定贏啦...
Posted at 2008-04-04 09:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cheungcarrie 於 2008-04-04 12:16 PM 發表:
你一定要羸呀~~
羸左係咪有次名出線??
加油!!打波時要專心
要出聲攞波
唔好攞d唔係自己既波
要有默契..
加油!!支持你~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

洗你教??...不過都多謝你十卜我啦...
Posted at 2008-04-04 09:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ada_627 於 2008-04-04 10:51 AM 發表:
咁+油啦你地∼
唔好比人睇死呀∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

OKOK...一定比人睇好!!
Posted at 2008-04-04 09:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ting_95 於 2008-04-04 09:13 AM 發表:
CM..學界加油!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX~....上次衰左..今次一定要得!!有你地女C既支持...一定得稼!
Posted at 2008-04-04 09:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



milktea312 於 2008-04-03 08:59 PM 發表:
加油.努力!輸咗冇飯!
路過!cm 4 you!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=0=...O左陣..THX你牙...
Posted at 2008-04-04 09:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



love_sukuuu 於 2008-04-02 09:46 PM 發表:
大大粒cm送你的`
我一定唔會做cheap精!
學界加油!!!!
sup 男c
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX啦...我都十卜你地女C!!
Posted at 2008-04-04 09:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]