❤揚⅓☠
yeunglying
暱稱: ☠♥揚™❤
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2008-09-26
2008-07-29
2008-07-28
吾知幾多問
2008-07-27
文章分類
全部 (102)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 102
留言總數: 324
今日人氣: 16
累積人氣: 16547
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 12 日  星期一   晴天


女排四強__``+痛不欲生`` 分類: 未分類

 琴日女排四強``

一早去左睇``

伊中中盧幹庭``

令女恐龍?!``

經過今埸比賽__比我知道原來我地學校既女排都吾差``

吾係!___係極好!``

張雅婷開波__咁岩比我影到XD``

2ling殺波__豬排封網?!``

完埸__2:0___成班都好開心``

返到去__做家務``

無計__我太乖@@``

做完__突然肚痛``

晚飯都食吾落``

家姐帶我去屯門醫院睇急診``

腸胃炎?!``

痛不欲生?!``

吾係好多人__好快就得``

睇完去左綠茵食粥``

食完返龜訓教``

5點幾醒左__又嘔@@``

勁辛苦!``






訪客留言 (返回 yeunglying 的日誌)


ting_95 於 2008-05-16 09:33 PM 發表:
衰人...影我- -
你要付出代價!!
就系黎睇我地冠軍!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



annie1995622 於 2008-05-15 10:13 PM 發表:
n年冇睇你既Blog(係未睇過...),路過架...俾個cm"你啦!!!好返就一定要黎睇我地女排既冠軍賽啦!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yukilui2004 於 2008-05-13 08:39 PM 發表:
♥c0mment:>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



POONKAYI 於 2008-05-12 07:16 PM 發表:
冇事嘛?!
快d好番也`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BILL_CHAN 於 2008-05-12 07:07 PM 發表:
唉..
恆佢之前又係咁,
祝你早日康復啦!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tungtung07 於 2008-05-12 06:36 PM 發表:
c0mment:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yee_215 於 2008-05-12 04:57 PM 發表:
哈哈..
你唔舒服咩!?
咁等我再送多個祝你早日康復ge屍m比你啦-3-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



milktea312 於 2008-05-12 04:49 PM 發表:
cm 4 you!
祝你快點好返啦!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sIn737yu 於 2008-05-12 02:58 PM 發表:
希望你快d好返啦!
cM..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



WDILY 於 2008-05-12 12:44 PM 發表:
re你個cm!!
我知你地入jor決賽...不過你地應該留係亞軍,,,
因為方中嬴既機會大d..雖然你地實力係唔差...
同埋你地女丙條線抽得好...
打入決賽先對方中...我地係8強就要對佢地-,-"
不過都好...我地男丙都入到冠軍賽...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]