依架我好努力會自己做一d野,之前我所做左既野好似有d傻,
但我無後悔過~總之我要努力改變下...應該無問題!!嘻嘻....
kristy依架都好努力打理自己既鋪頭..只要她唔好咁易放棄,
應該無問題,況且間唔中都會有熟客搵番她,咁即代表有好既
轉機..
依架我要開始另一種轉變,真係唔想去改變,因為我已習慣左,
但我無得選擇...睇黎我要學習下...
唔知點解我哩幾日諗左好多問題...唉~~連我自己都搞唔清
楚應該點做好???有時真係覺得幾煩架..不過我應該搞得掂..