尋日我一放左工,就去搵豬利啦~~我仲係豬利果到識左一位叫阿儀既女仔..她係一位
斯文既女仔,份人都好有禮貌,總之係禮貌過豬利就係啦~~我真係好擔心阿儀會俾豬
利蝦呀~~阿儀話見左我成半日,所以她一定會記得我(如果我下次黎既時候).....係4點
多,咁岩大大粒都黎左,所以我(細細粒),豬利(中粒)同埋麗婷(大大粒)一齊講下大家既
野...過多無機耐大大粒就走啦~~我等埋豬利放工就去睇戲,我地去睇<幽靈車神>,原
本我地打算睇<校墓處>,點知屯門既戲院無,所以變左睇<幽靈車神>,開頭睇既時候,真
係無咩感覺,不過睇睇下,個男主角同女主角都幾搞笑下,感覺都ok!睇完,我同豬利都好眼
訓,所以大家返屋企啦~~zZzZzzZzzZzZZ
今日我俾阿媽要同我,家姐出去探公公同婆婆...我地同佢地出去飲下午茶,仲有同埋四
姨一家人~~
晚上,我一定會睇<大話妹>!!
|