尋日我見有時間,便開始睇詩詩借俾我既<金枝玉孽>,我已經睇到第六集,睇落去都幾吸引我去睇...所以我打算今日再睇多次!^0^睇緊時霖用三線打俾我同契弟,原來霖要向我自首...算啦!我都唔會怪邊個,之後契弟唔知做咩cut左線,由於果時我唔知契弟幾時cut左,所以得我同霖傾...事後契弟都又打番黎....晚上少君打黎,我同她傾左成兩個鐘咁耐,她話好鬼掛住我,她覺得已經好耐無見過我啦..哈哈^0^終有機會俾你見既!
今日我7點幾就醒左啦!但尋晚我成3點幾先訓,所以我訓得好少咋=.=個樣都殘哂..一醒左就用電腦.因為我真係唔知應該做咩好?fanny已經回左e-mail俾我..哈哈..睇黎我地真係會出黎聚會下,再加埋其他姐妹,相信都幾多人,而且好熱鬧呀!
p.swinson6月6日就考oral..努力!加油!
|