我已有幾日無打日記啦~~因為我為左考mock而溫書,所以好自然少左打日記..
我d friend又係咁吹我打日記=.=...
朝早行去兆康輕鐵站,咁岩俾我撞到牙天,於是一齊行.....
今日考中文呀~~希望會pass啦..果份中文閱讀卷真係寫到我手都軟嘛..好多
問答都係考發揮,好少問課文既內容...=.=放學,我同豬利照舊送少君到田景,便搭
輕鐵走人..... 返到兆康咁岩俾我撞到姣婆...呵呵..
近掛好似少左同契弟傾計,所以我係小息時,盡量搵他傾下計...免得俾他話我無
理他既存在!!呵呵
听日考英文oral....=.=

|