今日
英文堂
由於下星期考試
MISS XXX抄NOTE比我地
咁我想抄低落NOTE BOOK
但冇帶
我問人借紙抄
佢就以為我傾
啤住我
我心諗
抄NOTE比我地
都係想我地考試高分D
但我想高分都唔比??
要啤住我??
佢都有問題
啤住我?
果一刻真係想[ 吱 ]左佢隻眼珠出嚟囉
果一刻[ 把幾火 ]
冇端端比人屈.....
嬲......
無奈...- -"
體育堂考試
我祈禱
我好希望能夠企上去
我唔求姿勢靚
但我都唔得
我覺得自己好失敗
點解會咁??
好失敗!!
好失敗!! 雖然我臉上冇任何好失落既表情 但我心入面真係好灰 一跳完 我即刻DOWN左 點解人地得 我唔得?? 我都放左膽啦 點解都唔得?? 妍同我差唔多高 佢都得 點解我都係唔得?? 真係好DOWN,好灰.........
雖然我臉上冇任何好失落既表情
但我心入面真係好灰
一跳完
我即刻DOWN左
點解人地得
我唔得??
我都放左膽啦
點解都唔得??
妍同我差唔多高
佢都得
點解我都係唔得??
真係好DOWN,好灰.........
同媽咪d小學同學燒野食
咬到我成腳蚊咬
痕死我啦!!
好好玩呀!!
其中一個好有$$$
好想坐佢車
坐佢船
- -"
李X基個秘書
證明佢幾有$$
哈哈...
咩都比晒佢老公做
正呀!!- -"
好鬼開心!!!!!!!!!!
哈哈哈哈.................XD