|

2007 年 4 月 19 日 星期四  |
2007-4-19  |
哈哈>.<打番前日個日記,,
前日我番到學校,,
去到圖書館,之後去咗收罰款"XDD]]
And Then冇落去排隊>>>呵呵
跟住去咗二樓見到13號,,
唔知點解收咗我本手冊...]]
之後我先知原來係記乜乜之星,,
係『盡責之星』....
好happy
唔打住,,86
|
| 刊登時間:2007-04-21 10:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
|
|