待寫
登...登...登...登.......施政報告出左啦
曾生好似仲未明小市民需要咩野
生果金加至1000我支持!加入息審查我支持!!!
why?
因為生果金會變成養老金!照曾生咁講25年後每4個人就有1個係老人。
香港大把老人家冇錢洗,60幾歲仲要出黎做野,汁紙皮,家陣紙皮3毫子斤,由朝汁到黑都未必夠食一日啦!
有D老人家,身家幾十萬,仲要囉生果金!
講真,話就話我到依家呢一刻都係無產,但後我遲早都要交稅嫁,......(閱讀全文)
看文的腐女們留意,
因為避免有人中地雷。
因此設了密碼,
要看的告訴我^^~ctel+a
問題:十二生肖鼠排第幾?
提示:1~12其中一個
消失左一排,
我又番番出黎啦~~
好熱呀!我係屋企就熱死啦><"
個個幾禮拜除左出去飲茶同洗傷口之外都未出過街,
因為真係太......太......太熱啦><"
順帶一題,
上個月31號係小巴度跌親到依家都未好"><"
就快成個月啦~
不過洗左成三個禮拜傷口之後,
終於唔洗去啦~~(撒花ing)
不過仲係未好or......(閱讀全文)
永生,看著家人一個個離世,
親愛的老伴在眼前離世,
兒女開枝散葉,本是美事,
到如今卻只能看著兒女子孫,
離自己而去。
高朋滿座,
卻一個個踏上了亡人之路。
昨晨身旁歌舞昇平,
今晨身旁空無一人。
永生永與幸福無緣,
知福而享之......(閱讀全文)
又要番去補課la~
好好玩呀!!!
不過有D唔係咁開心,因為個呀sir佢打開心窗
同我地分享佢上年度教我地o既心情~
唔知點解話我好唔鐘意佢又唔係
但係話佢好好又唔係~
唉~
我自己都分唔清啦!!!!
不過講真自從第一堂補課開始佢好似冇以前咁黑我憎~
覺得佢變左好多
變好左、變得冇咁難相處......(閱讀全文)
夢
「忘了我吧!請你把我忘記吧......」
夢,
突然驚醒,
夢中一張模糊的臉,
回憶中一段模糊的記憶。
慢步走向回憶的窗前,
撫著冰冷的窗台,
總覺得留有一絲絲的餘溫。
一個孤獨的人獨坐於窗前,
看著街上的行人往來不斷......(閱讀全文)
前兩日小學最後一日la~
唔太開心,不過可以見番以前D同學真係幾好~
可惜唔係咁多人有番~
就快放暑假la~
暑假開始,
好多同學都要各散東西,
7月好似係分離o既季節。
唔想放暑假,
唔想補話,
唔想同同學分開。
P.S.長空,你果日同失業漢睇咩睇得咁開心......(閱讀全文)