yhoolahotmai
暱稱: 傻婆...盈
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
好開心啊
好開心啊///昨晚
比人罵..
又一日la
`♥ 以前,`如果我病了便...
文章分類
全部 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2008 年 1 月 29 日  星期二   晴天


小說1,2,3,4 愉快 分類: 未分類

 男主角:

啊俊:好令仔,超型,勁串,但成績好好(see唔出),天坪座...屋企有$$到爆]]]//成日玩女,花心牙..同諾好fd

啊諾;都好令仔,好串...但5會成日串人..好nice,見到令女會囗花花..屋企有$$...金牛座

牙健:麻麻令仔LA>..5串人GE...但COOL爆..專一,對女仔爆溫柔..最怕女仔喊><冇咩FD

女主角:

啊營:好令令女,又q,又有$$]]勁串,爆粗,成績唔好..有時好惡...同男仔好玩得埋..

啊心:麻麻令女la>..不果好q....好溫柔...唔識爆粗..]好怕羞...同男仔玩5埋..同啊營好好fd

其他角色:

啊琪:令女...好姣.日日溝仔..好憎啊營同啊心...串,爆粗,扮溫柔,扮可憐

yy:好7..好8...日日溝仔.姣婆一名..都憎爆啊營..同琪fd..

[[[第一章]]]
m記門口...

牙心:咁遲架...返到去一定比MISS罵LA..
牙營:5怕LA>.又我陪你一齊魚皮牙麻...卡..^^
牙心:重笑得出..服左你牙營姐...都係行快D LA
牙營:係GE..心心公主...嘻

學校門口:

miss:5好行住..
牙營:咩q事牙..MISS屎
MISS:遲D WO..企係到..
牙營:係GE..MISS屎(扮哂乖)
牙諾:HIHI令女...你地又遲D牙..好岩WO
牙營:又5識你..鬼同你岩牙..kaikai地
牙俊:洗5洗咁串我個Fd牙..
牙營:5係串你咪得LO..收爺LA..兩個fd真係fd..一樣kai ge..哈哈
牙俊:你個死8婆牙..咁撚串..死臭b
牙營:你5夠串姐
牙俊:你...你小心D牙
牙營:我好怕怕牙(向住心SAY..扮驚樣)
牙諾對俊SAY:算LA..5好嘈LA..人地咁令女..比面我5好串佢LA>.我重唸住溝佢架..
牙心對營SAY:算LA>.好女不同壞男嘈..
MISS黎到;四個企好d la...重嘈..四個同上番課室..下次再遲到就知死..
四個SAy:係GE...MISS屎

[[第二章]]]

行緊上課室....

營:5好再比我見到佢tim牙..如果5係一定串9佢...
心:算LA...佢都5係好衰姐...卡卡
營:哇!!!牙心你識左人幾耐牙..HELP人講好說話..狂我同你由細玩到大牙..哼..嬲嬲牙..

心:5好咁LA>>>我冇HELP佢講好說話牙...營營5好嬲我LA>>你知我最艾係你架...
營:重話冇,5通你....卡卡(奸笑)你中意左人地..係5係..好講LA WO..一見中情牙..哈哈
心:喂也..5好亂咁講牙..(面紅哂)
營:你面紅..面紅..LA
心:哼..玩人..嬲..
營:算la...5講..怕左你..我收聲
心:5..乖LA

到課室..........

營:我返黎LA>..MISS屎..我同心坐冰牙??
(跳起身)俊:哇!!!~5係牙牙SIR..呢條惡女同我一班..吃屎
(坐係俊身邊)琪:俊俊,你識呢條醜八怪架?
營:喂..小姐,我係醜八怪你係咩牙..姣婆
琪:俊俊..佢話我牙..
營:話你咪話你...洗比面你個..俊俊牙.
SIR:嘈夠未..未就出去嘈..
營+俊:算5同你嘈
俊;做咩跟我講野牙
營;你跟我炸..
諾+心:喂...兩個收聲LA..
營+俊靜哂,心同營是但搵左個位坐底左..靜到放學

放學LA...鈴...鈴...鈴

營:終於放學LA>>今日悶到瓜祡..跟住有咩節目牙..
心:冇牙..冇末牙
營:我知你點解冇未LA..係因為個條粉長有女..係5係比我估中呢..
心:唉............知我心莫非營不可
營:5好為左咁LA..佢咩料牙..心又令又q..都SEE  5上..SEE上個姣婆..車..
心:燕令D
營:我覺得你令D  WO..我係個個咩Q俊一定食定你牙..唉..5好傾呢D..我請你去唱k..走
心:哦..

[[第三章]]
<K房>
侍應:幾位啊!?
營:兩位啊..
侍應:要等一會wo
營:好啊==
(等左一會,忍唔往出聲)
營:唔好咁la>.心心..同我黎唱k開心d得唔得啊!?笑"
心:笑...
營:係la>>卡卡..唔好為d無聊人唔開心
心:營營..你講得岩..我都唔係識佢好耐..
營:咁先我識ge心心..呵呵
(笑左一陣)
營:我好急急啊心心..你係到等下我啊
心:好啊..
營:我會好快番la>.等我啊(跑去)
(啊心企左係到)
俊:依..咁岩ge..
心:係啊!
俊:唔見惡女ge..屎左啊
心:佢去左洗手間..應該左唔多番
俊:懶人多屎尿..
(營行咁番黎,係俊後面)
營:你話冰個懶人多屎尿啊..啊俊先生
(好快答)俊:咪個條惡女lo..重有冰個啊
(心心比哂提示啊俊,話啊營係後面,但俊都係唔知)
(好大力打左啊俊個頭)營:你又有搞錯啊..係人後面講人壞話
(按往個頭)俊:好q痛啊..人做女仔,你做女仔,做到你咁粗老啊
營:我不嬲都係咁la>>吹咩
俊:吹你唔象牙..冇人要唔好哭往同我講啊,我係男仔都唔要你la>>你學下心心la
營:一定唔洗你要啊..心心瘁你叫+
俊:我中2啊..心心心心
營:你...你
(心心面紅哂)
營:心心唔好唱la>>我地走la
(拖往心心走)
俊:心心唔好走..去我間k房唱k
營:唔得啊
俊:心心你都想唱k下..你唔好阻往心心唱下
心:咁比埋營出la>>有佢陪我
俊:好啊..不果唔知人地想5想+
心:去la>..營營我想唱啊(係營耳仔細聲講)我想同佢唱啊
營:是但lo>..心心想唱..我一定陪
<入到去>
琪:俊俊,咁耐啊..我等左你好耐la
諾:哇..營你來左啊..黎唱k啊
營:唔係黎唱k..黎溝仔啊
俊:你溝都溝唔到la..哈哈
營:妖..收la
俊:唔識收wo
(營想出聲時..比人講左先)
yy:琪琪呢個就係你講個個7女啊
營:咩7女啊,叫我好聽d  la..我叫營啊
yy:叫你7女好好la>.唔比面叫8婆la
營:姣婆好岩你啊..哈哈
心:唔好同d姣婆嘈姐
yy:琪,諾諾..佢罵我啊
諾:係你同營嘈先ge
yy:XX諾你唔help我help佢..(扮哭)
琪:yy我help你..
yy:都係琪姐最好
琪:你地兩個真係唔知醜..冇人叫你地入黎
營:係你條仔叫我地入黎+
琪:俊俊..係你叫佢地黎+..叫佢地走la..
營:唔洗佢叫我地都識走..心心走
心:哦
俊:冰個叫你走啊..
諾:唔好走la..啊營
俊:琪,yy唔好嘈la>.
琪:唔嘈咪唔嘈lo..咁你同我唱合唱歌`啊
(俊冇理琪)
俊:咁心心你地坐下la
(坐下左)
營:好悶啊
俊:咁同我隊碑
營:隊咪隊..驚你啊
俊:好啊
諾:我又隊
心:我唔la>.==
琪:我又玩..
俊:唔好la>.等一陣又要我送你番屋企
琪:咁我咪同yy唱k  lo
yy:好啊
營:猜輸左就喝
俊:好啊
營+俊:小蜜蜂啊..嗡嗡啊..我猜啊..唔唔...我猜啊........
(俊同營同諾都喝左好多)

 

 

 

 

 

[[第4章]]
<第2日,班房>
(諾同啊俊行咁入黎)
諾:啊營..早晨啊..食左早餐味啊,我有?包wo..比d你食啊
(營冇出聲)
俊:啞左啊..唔出聲啊..平時好多野講+
諾:可能啊營累得制
(諾行左去營身冰,俊番左位,琪跑左個去攬往啊俊)
琪:啊俊..你番黎la>.有冇掛往我啊..
俊:咪係到攬往我la>.好多人+..冇見又唔係好耐..
琪:洗唔洗咁惡wo..啍.yy我地走..
(俊冇出聲)
yy:哦
諾:你地嘈往啊營訓啊
俊:得la>.咁細聲d lo..唔嘈往你個營營la
(心入到黎)
俊:心心早晨..
(心心好happy啊俊同佢打招乎)
心:啊俊早晨..
諾:啊心..啊營好似唔舒服啊..唔出聲.
心:下..唔係啊
(行左個去)
心:營..你唔舒服啊
營:唔好嘈往我訓la>.個頭痛爆la
心:哦..都叫你唔好喝咁多酒la
<上課>
miss:起立..各位同學早
各位`同學:miss屎...早
(營暈低左)
心:啊營(好驚)
俊:行開啊..(抱起啊營,充出去,諾同啊心立即根埋去)
(抱左去醫療室,放左係張床到)
俊:你地去上課先la..我留低係到得la
心:啊諾咁我地走先la>.
諾:我留低係到la>...我唔放心啊
俊:我係到你都唔放心
心:係la..啊諾我地走la>>啊營醒左佢會叫我地la
諾:55..咁好la>.
(走左)
(啊俊訓左,啊營起左身)
營:喂..起身la>...火足啊..燒屎la
俊:下..惡女..走la>>火足
營:哈哈!!!!!!哈哈~~~~~~玩你炸
俊:車!!你係咪病架..咁有精神玩人
營:我冇事la..依+好精神啊..同你隻抽都得啊
俊:係咪啊..隻啊
營:好啊..
(一起身就冇力...個肚重響)
俊:哈哈..好肚餓啊.
營:唔準笑啊..係啊..好肚餓啊
俊:咁唔笑lo..咁我請你去食野去唔去啊大小姐!
營:梗係去la
(營立即穿鞋,見到營咁..俊笑得更happy)

 

 


 



2008 年 1 月 1 日  星期二   晴天


-- 感動 分類: 未分類

昨日玩到好夜...

搞到訓到好午]]]

累爆=[

之後刷牙..洗個同埋沖涼...好爽牙]]]

肚餓...媽佢地落左街吃野..

5叫我...心淡...哇哈哈

咪叫外賣,,

好好食...食食食..

食包包LA>>

出去去去去去..

之後XX叫我拿番俊俊姐係倉鼠..

但媽5比我養..

之後就念住比人..冇人要俊俊...

鳴..................鳴.......

只好放生...

俊俊SORRY牙..

我想要你+..

鳴..........鳴

傷心死...5想走佢..

 



2007 年 12 月 29 日  星期六   晴天


火啊 分類: 未分類

 今日好火啊〕〕

同啊媽吵..

火爆

吵到人失哂儀表..

唉!!∼

 



2007 年 12 月 26 日  星期三   晴天


無無聊聊又1日 開心 分類: 未分類

 昨晚玩..

搞到成個人好累牙...

之後訓到好午..

刷牙..洗面..之後化裝唸住出街LA>>

之後5知點解盒份底失中左...

之後搵搵搵搵搵...搵5到

我就立刻拾好D野,,,就走去彤彤家

入到去..彤就問做咩搞成咁la>.

我就講比佢知la>>

我就叫佢比份詆我la>.

之後先知彤彤5化裝+..

之後又同彤走去包到..

好魚皮牙今日==

化好左..

吃野..

之後同方條仔傾MSN..

笑爆咀牙..

哈哈..

我就話我叫8婆LA>>>

排第8..

之後我就話我老公叫8公LA

佢就話係人都知LA>.

好..我就問佢..我叫紅中..我老公叫咩..

估下佢點答..

卡卡



2007 年 12 月 14 日  星期五   晴天


放假>正< 驚訝 分類: 未分類

 今日放假牙..]

>正爆<

又可以訓到好午...補番我我熊貓眼>//<

5洗抹野...卡

之後芳姐叫我地去佢屋企打冰爐...跟住就就約埋嘉兒,可可同埋螢,文去LA,,

之後一上到...走廊好恐佈,,,

一入到去..5錯,好整齊>^^<呵X2

係來最唸5到ge就係....??!~

佢5係打冰爐..

係煮豬排,雞奕,魚蛋...

之後o哂咀!!~

又悶WO...早知5去LA...

又冇可樂飲WO..點水又有D味WO..//.

唉...

玩左一陣,就走...去左可可屋企../

好好玩,,/

之後玩完就入房傾計計

傾到彤彤四年班ge時,,,

搞笑到牙...

哈哈哈哈哈哈<<<<笑5停/.

最後去埋耀XX...

就返歸LA>.

返到去同媽大吵...